چین انجام بازی‌های آنلاين برای نوجوانان را محدود کرد

چین انجام بازی‌های آنلاين برای نوجوانان را محدود کرد

به گزارش ساویس‌گیم، چین که به اعمال محدودیت‌های شدید در خصوص بازی‌های ویدئویی مشهور است، امروز محدودیت‌های خود را وارد فاز جدیدی کرده است.

از سال 2019 نوجوانان و افراد زیر سن قانونی تنها مجاز به انجام یک ساعت و نیم بازی آنلاین در طول روزهای تعطیل بوده‌اند. حال با توجه به گزارش جدید این محدودیت افزایش پیدا کرده است.

طبق دستور جدید دولت چین نوجوانان تنها مجاز به انجام یک ساعت بازی آنلاین در طول روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و تعطیلات رسمی خواهند بود. همچنین بازی‌بازان موظف هستند که از نام واقعی خود برای ثبت‌نام در بازی‌ها استفاده کنند.

چین انجام بازی‌های آنلاين برای نوجوانان را محدود کرد

افراد تنها قادر خواهند بود بین ساعت 8 تا 9 شب به انجام بازی آنلاین بپردازند. چنان‌چه افراد از نام واقعی خود استفاده نکنند به هیچ وجه اجازه‌ی انجام بازی نخواهند داشت.

خانواده، مدرسه و گروه‌های اجتماعی می‌بایست روی این محدودیت نظارت داشته باشند.

شایان ذکر است که چندی پیش رسانه‌ی مطرح چینی بازی‌های ویدئویی را با مواد مخدر مقایسه کرد. در آن مقطع اعلام شد که این اظهارنظر رسمی دولت چین نیست. ولی حال با توجه به اعمال محدودیت‌های شدید به نظر می‌رسد که نگرانی‌های زیادی در این خصوص وجود دارد.

چین انجام بازی‌های آنلاين برای نوجوانان را محدود کرد

نظر شما در خصوص این محدودیت‌های عجیب در چین چه می‌باشد؟ موافق اعمال این‌گونه محدودیت‌ها هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها