تریلر رونمایی از بازی مبارزه‌ای The King of Fighters XV به زودی

The King of Fighters XV

به گزارش ساویس‌گیم، شرکت سرشناس ژاپنی یعنی SNK که بیشتر به ساخت عناوین مبارزه‌ای معروف است به تازگی تیزر جدیدی از بازی در دست ساخت خود منتشر کرده است.

تریلر رونمایی اصلی قرار است در تاریخ 7 ژانویه‌ی سال 2021 میلادی منتشر شود یعنی 17 دی‌ماه. با این وجود این تیزر جدید نیز نکات جالبی در بر داشت. بازگشت شخصیت‌های کلیدی مجموعه از جمله Shun’ei, Kyo Kusanagi و Benimaru Nikaido.

دانلود با کیفیتSD | دانلود با کیفیتHD|  دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

تهیه‌ی کننده‌ی بازی آقای Yasuyuki Oda و کارگردان جناب Eisuke Ogura نیز اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشتند. از جمله این‌که تأیید کردند شخصیت جدید Shun’ei که اولین حضور خود را در The King of Fighters XIV تجربه کرده بود، در دنباله‌ی آن نیز شخصیت اصلی است.

صحبت‌های ایشان در خصوص The King of Fighters XV:

“ما به آن ظاهر جدیدی دادیم و همچنین حرکات جدید، او اکنون جذاب‌تر به نظر می‌رسد. حال که شما فهمیدید او شخصیت اصلی است بدان معناست که داستان این نسخه دقیقاََ پس از The King of Fighters XIV جریان خواهد داشت. به زودی اطلاعات جدیدی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، بی صبرانه منتظر تریلر گیم‌پلی این شخصیت باشید.”

همچنین در تیزر ما نیم نگاهی نیز به شخصیت‌های K و Leona داریم که مهر تأییدی بر حضور آن‌ها در جمع مبارزان The King of Fighters XV می‌باشد. آقای کارگردان همچنین اطلاعات جدیدی در خصوص تیم‌های حاضر و سیستم آن در بازی جدید داد. سیستم مذکور با نسخه‌های پیشین تفاوت فاحشی نخواهد داشت. منتظر اطلاعات بیشتر در سال آینده باشید.

بازی مورد انتظار The King of Fighters XV نخست در مراسم EVO 2019 رونمایی شد. پلتفرم‌های مقصد بازی در حال حاضر مشخص نشده‌اند. با این‌که قرار بود بازی در همین سال میلادی عرضه شود، اما به نظر می‌رسد که عرضه در سال 2021 محتمل‌تر باشد.

خب همراهان عزیز ساویس‌گیمی نظر شما چیست؟ از طرفداران عناوین مبارزه‌ای به خصوص مجموعه‌ی پرطرفدار کینگ آف فایترز هستید؟ کدام مجموعه‌ی مبارزه‌ای را بیشتر می‌پسندید؟ لطفاً با من و دیگر خوانندگان ساویس‌گیم در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها