بازی Ratchet and Clank Rift Apart مورد تحسین منتقدان قرار گرفت

Ratchet and Clank Rift Apart

بازی Ratchet and Clank Rift Apart ساخته استودیو Insomniac Games به تازگی راه اندازی شده و عملکرد نسبتاً خوبی داشته است. علاوه بر اولین حضور پررنگ در نمودارهای انگلستان، تبدیل شدن به دومین بازی بزرگ در تاریخ این مجموعه، با تحسین بسیاری از منتقدان نیز همراه است. تریلر جدیدی منتشر شده است که برخی از ستایش‌های منتقدین را برجسته می‌کند در انتهای این مطلب در ساویس‌گیم بررسی کنید.

بازی Ratchet and Clank Rift Apart یک داستان کاملاً جدید را روایت می‌کند که دکتر Nefarious را در حال سرقت Dimensionator از آن دو می‌بیند. وقتی اوضاع خراب می‌شود، راچت از کلنک جدا می‌شود و باید در ابعادی حرکت کند که Nefarious امپراتوری شیطانی خود را دارد. در همین حال، یک شخصیت جدید به نام Rivet معرفی شده و مسیر را در جهت تلاش و متوقف کردن Nefarious هدایت می‌کند.

در کنار چندین سیاره و سلاح جدید در بازی Ratchet and Clank Rift Apart، این عنوان همچنین وسایل جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همراه با استفاده از آن‌ها برای پیمایش کوتاه برد، آنها همچنین به Ratchet و Clank اجازه می‌دهند تا در عرض چند ثانیه از ابعاد مختلف زمانی عبور کنند.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها