تماشا کنید: تمام اتفاقات نمایش Capcom E3 2021


به گزارش ساویس‌گیم، کپکام در طول سال‌های گذشته موفقیت چشمگیری داشته است. از رزیدنت 7 به این سو آن‌ها شکستی نداشته‌اند. این شرکت با سابقه امسال تصمیم گرفت که در E3 شرکت کند و طرفداران را از جدیدترین اخبار پیرامون فرانچایزهای پرطرفدار مطلع سازد. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به نمایش Capcom E3 2021.

Capcom E3 2021 یک نمایش مختصر و مفید

 

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Resident Evil Village روی سری ایکس می‌درخشد‌‌؛ اما روی سری اس می‌لنگدResident Evil Village

نمایش Capcom E3 2021 با رزیدنت ایول 8 آغاز شد. عنوانی که موفقیت بالایی به دست آورده است. سازندگان دوباره اعلام کردند که Resident Evil Re:Verse که حدود یک ماه دیگر عرضه خواهد شد برای خریداران رزیدنت 8 رایگان می‌باشد. همچنین اعلام شد که ساخت DLC برای بازی آغاز شده است.

 

تماشا کنید: تمام اتفاقات نمایش Capcom E3 2021 Monster Hunter Stories 2: Wings Of Ruin

بازی بعدی که در Capcom E3 2021 به آن پرداخته شد Monster Hunter Stories 2: Wings Of Ruin بود. ما شاهد یک تریلر داستانی و همچنین مقداری گیم پلی بودیم که به شخصیت اصلی بازی می‌پرداخت. این بازی در تاریخ 18 تیرماه به صورت انحصاری کنسولی برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. بازی مذکور برای PC نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

تماشا کنید: تمام اتفاقات نمایش Capcom E3 2021

The Great Ace Attorney Chronicles

از جمله جذاب‌ترین نمایش این مراسم همین The Great Ace Attorney Chronicles بود. این بازی پیش از این در انحصار ژاپن بود و حال نسخه‌ی غربی آن در شرف عرضه شدن است. ویژگی‌های جذاب بازی به نمایش گذاشته شد و همچنین قابلیت‌های جدید. این بازی 5 مردادماه برای پلتفرم‌های Nintendo Switch, PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.

خب دوستان این بود نمایش Capcom E3 2021 خیلی مختصر و مفید. نظر شما چیست؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها