بازی Little Nightmares برای استیم رایگان شد

Little Nightmares

اگر این آخر هفته به دنبال بازی رایگان خوبی هستید و Company of Heroes 2 به مذاق شما خوش نمی‌آید. می‌توانید بازی‌ ترسناک Little Nightmares ساخته  Tarsier Studiosرا از طریق استیم در رایانه بردارید. اگر با بازی، Little Nightmares آشنا نیستید. بازیکنان نقش دختری به نام Six را بازی می‌کنند که در زندانی به نام The Maw محبوس است. ماموریتش فرار است در حالی که از برخی از چیزهای ترسناک که می‌خواهد به او آسیب برساند اجتناب کند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

این بازی موفق به جلب توجه منتقدان شده است. که چندین جایزه در The Games Awards 2016 برای بهترین بازی مستقل به خانه برد. همچنین چهار جایزه BAFTA برای روایت اصلی، طراحی بازی، دستاورد هنری و داستان کسب کرد. این بازی قطعا از آن دسته بازی‌هایی است که ارزش چند بار امتحان کردن را دارد.

این بازی همچنین باعث ایجاد دنباله‌ای شد که اوایل سال جاری منتشر شد و همچنین بسیار خوب بود. اگر قصد بازی Little Nightmares 2 را دارید، در صورت دسترسی به رایانه شخصی که قابلیت اجرای استیم را دارد. احتمالاً باید اولین بار را بارگیری کنید. به هر حال فرصت خوبی است تا این بازی را تجربه کرد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها