از صحراهای سوزان تا کوه‌های سر به فلک کشیده در Tales of Arise

Tales of Arise

به گزارش ساویس‌گیم، Bandai Namco تریلر جدیدی برای بازی مورد انتظار Tales of Arise عرضه کرد. این تریلر دلچسب تمرکز خود را روی محیط بازی گذاشته است. ما در این تریلر Dahna را می‌بینیم، زادگاه آلفن یکی از شخصیت‌های اصلی بازی.

منطقه‌ی صحرایی بازی Calaglia نام دارد. محلی که پر شده از ماشین‌های استخراج نفت. در آن سو هم ما Cislordia را داریم که سرزمینی پوشیده از برف است که نوری مصنوعی آن را فرا گرفته است. در مقایسه با بازی قبلی این فرانچایز یعنی Tales of Berseria این بازی یعنی Tales of Arise محیط‌های بزرگ‌تر و پر جزئیات‌تری دارد. اما این بازی جهان‌باز نیست و رویکرد خطی دارد. دلیل این اتفاق نیز تمرکز بیشتر روی شخصیت‌ها و داستان بازی است.

بازی Tales of Arise قرار است در 19 شهريورماه برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S, PS5, Xbox One, PS4 و PC عرضه شود. شما در این بازی داستان آلفن و شینونه را دنبال خواهید کرد. یک گروه 2 نفره که علی‌رغم تفاوت‌ها یک هدف غایی را دنبال می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی با ساویس‌گیم همراه بمانید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران عناوین اینچنینی هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها