تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی Resident Evil Village به علاوه‌ی تیزر گیم پلی

Resident Evil Village نسخه‌ی آزمایشی

به گزارش ساویس‌گیم، پس از رونمایی از تریلر جذاب Resident Evil Village، سازندگان تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی را مشخص کردند. این نسخه‌ی آزمایشی (دمو) شامل 2 بخش قلعه و روستا خواهد بود. کاربران پلی‌استیشن دسترسی زودهنگام خواهند داشت و از هم‌اکنون می‌توانند بخش اول را به مدت محدود تجربه کنند. در کل این نسخه‌ی آزمایشی اجازه‌ی تجربه‌ی بازی به مدت یک ساعت را به شما می‌دهد. شما مختار هستید که این یک ساعت را در بخش قلعه یا روستا بگذرانید. یا این‌که هر دو بخش را سرک بکشید.

در کل سازندگان سعی کرده‌اند با ارائه‌ی جزئیات فراوان در خصوص این نسخه‌ی آزمایشی هیجان بازی‌بازان برای تجربه‌ی Resident Evil Village را افزایش دهند. برنامه‌ی زمان‌بندی کامل در تصویر زیر قابل ملاحظه است. شایان ذکر است که به جز کاربران پلی‌استیشن که دسترسی زودهنگام دارند، دیگر بازی‌بازان می‌توانند از تاریخ 10 اردیبهشت ماه به این نسخه‌ی آزمایشی دسترسی داشته باشند. خود بازی اصلی Resident Evil Village هم مه در تاریخ 17 اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد.

در نهایت جا دارد اشاره کنیم که این بازی برای پلتفرم‌های PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, PC و گوگل استادیا عرضه خواهد شد. تیزر گیم پلی نسخه‌ی آزمایشی Resident Evil Village را در پائین مشاهده بفرمائید.

دانلود ویدئو

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی جدیدترین نسخه از فرانچایز فوق محبوب رزیدنت ایول مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها