تریلر جدید از سیستم شکار و ارتقاء بازی مورد انتظار Resident Evil Village

Resident Evil Village جهان

به گزارش ساویس‌گیم، دیروز ما متوجه شدیم که ایتن وینترز می‌تواند در بازی جدید شکار کند. شکار کردن حیوانات مختلف در بازی بیهوده نیست. یکی از کاربردهای آن ارتقاء سلامتی شما می‌باشد که در ویدئوی پیش‌رو قابل ملاحظه است. تریلر جدید بازی Resident Evil Village را در پائین مشاهده بفرمائید.

ایتن می‌تواند با شکار حیوانات مختلف غذاهای گوناگونی را درست کند. و این غذاها قدرت او را افزایش خواهند داد. به عنوان مثال آسیب دریافتی هنگام دفاع کردن را کاهش می‌دهند. البته که شکار کردن در Resident Evil Village چندان کار ساده‌ای نیست. نخست شما با محدودیت مهمات مواجه هستید. همچنین این‌که حیوانات نیز می‌توانند به شما حمله کنند. با کشتن دشمنان مختلف نیز پول به دست خواهید آورد. و می‌توانید توسط Duke غذاهای مختلف را سفارش دهید و قدرت‌های خود را ارتقاء دهید.

بازی Resident Evil Village در تاریخ 7 اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد بازی را Xbox Series X/S, PS4, PS5, Xbox One, PC و گوگل استادیا تشکیل می‌دهند. منتظر اطلاعات بیشتر از این بازی جذاب باشید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیت FULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها