تا ارائه XCloud برای آی‌او‌اس و رایانه‌های شخصی زمان زیادی نمانده است

xcloud

بازی در فضای ابری چیزی است که احتمالاً راه‌های خوبی برای دور ماندن برای اکثر مردم است. اما برخی از شرکت‌ها هنوز هم مرزهای زیادی را طی می‌کنند. سونی با PlayStation Now و گوگل با استدیا، اما شاید پر سر و صداترین سرویس تاکنون مایکروسافت با Cloud Gaming / xCloud بوده است. این سرویس برای مدتی از طریق اندروید در دسترس بوده است. اما اکنون گفته می‌شود که این کار تا زمانی که برای رایانه‌های شخصی و آی‌او‌اس در دسترس باشد خیلی دور نخواهد بود. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

مایکروسافت اشاره کرده است که سرویس به زودی به آن سیستم عامل‌ها می‌آید. فیل اسپنسر حتی در پایان سال گذشته اشاره کرد که یک بتا برای بهار 2021 در حال برنامه ریزی است. در یک ویدیوی جدید که نمایشی از Xbox Cloud Gaming را نشان می‌دهد. Kevin LaChapell ، معاون رئیس xCloud و مهندسی در مایکروسافت، به طور خلاصه درباره رایانه شخصی و آی‌او‌اس او ضمن اینکه جزئیات خاصی را ارائه نمی‌دهد. می‌گوید: “من تاریخ مشخصی به شما نمی‌دهم اما عرضه این سرویس‌ برای این پلتفرم‌ها خیلی دور نیست”.

به نظر می‌رسد خیلی زود ارائه می‌شود و ما می‌دانیم که نسخه بتا نسخه مرورگر وب در اوایل سال جاری آغاز شده است. به احتمال زیاد ، باید خیلی زود موارد جدیدی را در مورد این موضوع بشنویم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها