بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در استیم همچنان قابل خریداری خواهد بود

Fall Guys: Ultimate Knockout – DOOM

به گزارش ساویس‌گیم، گروه Tonic Games اخیراً توسط اپیک گیمز خریداری شده است. این بدان معناست که بازی Fall Guys: Ultimate Knockout اکنون رسماً بخشی از خانواده اپیک گیمز است. سازنده اصرار داشت که این امر تغییری در روند بازی ایجاد نمی‌کند. و نسخه های نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس همچنان در دسترس هستند. اما نسخه استیم چطور؟

در بیانیه خود، مدیاتونیک اظهار داشت که این بازی همچنان در استیم و پلی‌استیشن قابل خرید خواهد بود. کسانی که در حال حاضر این عنوان را دارند همچنان می‌توانند آن را از آنجا پخش کنند و به روزرسانی‌های آینده را دریافت خواهند کرد.” همچنین در مورد ویژگی های Fortnite و Rocket League (استودیو Psyonix نیز متعلق به اپیک گیمز است) که می‌خواهد آن را برای این بازی بیاورد، از جمله بازی‌های متقابل و موارد دیگر بحث کرد.

جالب توجه است ، در مورد اینکه آیا این بازی به رایگان بازی می‌شود یا خیر، سازنده به سادگی اظهار داشت: اکنون چیزی برای اعلام وجود ندارد! علاوه بر این ، “بسیار نزدیک” به جامعه باقی خواهد ماند و “تمام پیشنهادات و بازخورد شما را قبول خواهد کرد.”

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این تابستان برای نینتندو سوئیچ، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری اس/ایکس منتشر خواهد شد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها