شایعه: عنوان شوتر جدیدی از بازی Star Wars امسال در حال توسعه است

Star Wars

گفته می‌شود که EA اواخر امسال قصد دارد یک شوتر جدید Star Wars را منتشر کند. این سومین سال پیاپی است که EA از زمان کسب مجوز در سال 2013 بازی Star Wars را منتشر می‌کند و این سومین شوتر جنگ ستارگان این شرکت در کنار دو بازی Battlefront خواهد بود. در ادامه با بررسی اطلاعات منتشر شده همراه ساویس‌گیم باشید.

این ناشر در دهه اخیر به دلیل چگونگی برخورداری از فرانچایز جنگ ستارگان پس از لغو بازی‌ها و اقدامات اشتباه، مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است. عصر جدید بازی‌های جنگ ستارگان پس از محتوا نبودن اولین بازی Battlefront EA پا را از پای در آورد. این دنباله با انبوهی از محتوا ، از جمله یک کمپین همراه بود. اما جنجال‌های قابل توجهی را برای مدیریت درآمدزایی درون بازی مانند جعبه‌های لوت برانگیخت. این مسئله چنان مورد توجه قرار گرفت که دولت‌های مختلف برای بررسی وضعیت وارد عمل شدند. با توجه به اینکه Respawn بازی Jedi: Fallen Order را منتشر کرد که بخاطر داستان و گیم پلی آن مورد تحسین قرار گرفت ، EA برای بهبود وضعیت این مجموعه به تکاپو افتاد.

این نشت جدید اطلاعات در مورد Star Wars از OrcaOrcaisnotalone در GamingLeaksAndRumors ارائه شده است. که همچنین درگاه‌های بازی‌های Knights of the Old Republic  بر روی کنسول فعلی را منتشر کرده است. GameRant این شایعه را تأیید کرد و وزن بیشتری به آن داد. شایعه کنونی حاکی از آن است که EA در حال توسعه یک شوتر در مقیاس کوچک جنگ ستارگان است. شبیه چیزی مانند اسکادران های 2020. به نظر نمی‌رسد که یک Battlefront جدید باشد. زیرا برخلاف Frostbite DICE در Unreal Engine 4 ساخته می‌شود. همچنین گزارش شده است که این بازی 2 سال است که در حال توسعه است اما مشخص نیست که این یک شوتر اول شخص یا سوم شخص است. طبق شایعات، این بازی شوتر در پایان سال 2021 در تمام سیستم عامل‌های اصلی به جز نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

جزئیات بیشتری در دسترس نیست. اما می‌دانیم که EA برنامه‌های بیشتری برای بازی‌های جنگ ستارگان دارد. این ناشر تنها کسی نخواهد بود که در زمینه بازی‌های علمی-تخیلی محبوب نقش‌آفرینی می‌کند. زیرا دیزنی به ناشرانی مانند یوبی‌سافت اجازه می‌دهد تا در عناوین جنگ ستارگان خودی نشان دهند. انتظار می‌رود EA به ساخت دنباله‌های عناوین محبوب مانند Jedi: Fallen Order ادامه دهد اما هیچ چیز تأیید نشده است و همچنین ایده‌ای برای انتظار آن وجود ندارد.

اگر EA امسال شوتر جدیدی از جنگ ستارگان را منتشر کند. در برابر سایر بازی‌های شوتر EA ، مانند Battlefield قرار می‌گیرد. ناشر تأیید کرده است که نسخه جدیدی از بازی شوتر نظامی این فصل تعطیلات را منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود Battlefield 6 شامل مواردی مانند قابلیت کراس‌پلی، موارد ویژه و توانایی تخریب بی‌سابقه باشد.

 

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها