بالاخره تاریخ عرضه بازی Apex Legends برای نینتندو سوئیچ مشخص شد

Apex-Legends-Fuse

بالاخره استودیو Respawn Entertainment تایید کرده است که Apex Legends برای نینتندو سوئیچ در تاریخ 9 مارس مصادف با 19 اسفند منتشر خواهد شد. همراه با پشتیبانی از قابلیت cross-play ، جدیدترین محتوا را نیز شامل می‌شود. از جمله فصل 8 بازی که اخیراً راه اندازی شده است. از آنجا که نسخه سوئیچ چند هفته بعد در دسترس است، دارندگان Battle Pass  30 سطح رایگان در این پلتفرم دریافت می‌کنند تا به پیشرفت آن‌ها کمک کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

این علاوه بر دو هفته XP مضاعف برای نسخه سوئیچ خواهد بود. جالب توجه است که Respawn اعلام کرد که Panic Button که DOOM Eternal ، Warframe و بسیاری دیگر از عناوین بزرگ دیگر را به سوی سوئیچ آورد مسئول فرآیند عرضه بازی برای سوئیچ است. کارگردان بازی Chad Grenier خاطرنشان کرد: “انتقال Apex Legends به کوچکترین صفحه هنوز موفقیت بزرگی نیست و ما نمی‌توانستیم این کار را بدون دوستان خود در Panic Button انجام دهیم. ما به آنچه تیم توانسته است با بهینه سازی‌های هوشمند درگاه سوئیچ برای ارائه یک تجربه کامل Apex Legends ، به موفقیت برسد، بسیار افتخار می‌کنیم. “

اگرچه Electronic Arts به طور کامل این موضوع را تأیید نکرد، Apex Legends Champion Edition نیز به سوییچ می‌آید. لیست EB Games Australia نشان دهنده همین موضوع است. با وجود 9 کاراکتر قفل شده، پوسته‌های منحصر به فرد Legendary و سکه‌های Apex، در واقع کارتریج فیزیکی ندارد. در عوض، باید یک کد دیجیتالی را برای آن‌ها استفاده کنید. 

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها