بازی Animal Crossing: New Horizons باز هم بر قله‌ی جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا!

Animal Crossing: New Horizons

به گزارش ساویس‌گیم، هفته‌ی پیش شاهد صدرنشینی بازی Hitman 3 در فروش بودیم. عنوانی که توانسته بود انحصاری قدرتمند نینتندو یعنی Animal Crossing: New Horizons را از تاج و تختش پائین بکشد. حال این بازی به خانه‌ی خود بازگشته است. بازی Hitman 3 نیز با کاهش فروش 68% در رتبه‌ی 11 قرار گرفت.

در همین بین دیگر انحصاری نینتندو یعنی Mario Kart 8 Deluxe به رتبه‌ی دوم نائل آمد. عنوانی که در اکثر هفته‌ها بین 10 پرفروش قرار می‌گیرد. و اما رتبه‌های دیگر Call of Duty: Black Ops Cold War و Grand Theft Auto 5 بازی تقریباً هشت ساله‌ی راکستار.

MARIO KART 8 DELUXE

در رتبه‌ی بعدی ما Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را داریم. عنوانی که فروش خوب خود را حفظ کرده د در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته است. رتبه‌های دیگر نیز همگی آشنا هستند. عناوینی چون Minecraft (Switch), Ring Fit Adventure, Super Mario 3D All-Stars و FIFA 21.

ماه فوریه‌ی میلادی از نظر عرضه‌ی عناوین بزرگ خلوت به نظر می‌رسد. به جز بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury که چندی دیگر عرضه می‌شود. باید دید این بازی چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. اگر علاقمند به دانستن اطلاعات بیشتر از این بازی هستید، به اینجا مراجعه کنید.

فهرست 10 بازی برتر را در پائین نظاره کنید:

  1. Animal Crossing: New Horizons
  2. Mario Kart 8 Deluxe
  3. Call of Duty: Black Ops Cold War
  4. Grand Theft Auto 5
  5. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  6. (Minecraft (Switch
  7. Ring Fit Adventure
  8. Just Dance 2021
  9. Super Mario 3D All-Stars
  10. FIFA 21

 

خب همراهان نظرتان چیست؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها