بازی‌های آینده WB Games توجه ویژه‌ای به بخش آنلاین خواهند داشت

WB Games

به گزارش ساویس‌گیم، کمپانی WB Games در چند سال گذشته کمترین حضور در بین بازی‌های مهم را داشته است. از نظر تاریخی، در چند وقت اخیر، بزرگترین نسخه‌های آن‌ها نسخه‌های خدمات آنلاین را با پشتیبانی قوی پس از راه‌اندازی به کار می‌گیرند و رویکرد سرویس آنلاین چیزی است که در آینده ادامه خواهد داشت.

یک لیست شغلی در بخش تولید بازی‌های آنلاین در وب سایت WB Games بیان می‌کند که این ناشر بزرگ در حال حاضر درگیر انواع پروژه‌های جدید است. از بازی‌های جدید تا فرانچایز‌های اصلی با ویژگی‌های شناخته شده ما در همه سیستم عامل‌ها تمرکز زیادی بر سرویس‌های آنلاین دارند.

کمپانی WB Games نسخه آینده بازی Back 4 Blood را در دست توسعه دارد. که در ماه ژوئن منتشر می‌شود، و تیرانداز اول شخص به نظر می‌رسد یک گزینه مناسب برای یک مدل سرویس آنلاین است. بازی  Gotham Knights نیز با ماهیت همکاری محور می‌تواند برای مدل مشابه بسیار مناسب باشد. اگرچه توسعه‌دهندگان آن اظهار کرده‌اند که به عنوان یک بازی سرویس آنلاین توسعه داده نمی‌شود.

در همین حال، بازی‌های Suicide Squad: Kill the Justice League و Hogwarts Legacy هر دو در سال 2022 به نمایش در می‌آیند. اگر Injustice 3 نیز منتشر شود، این بازی نیز برای رویکرد سرویس آنلاین بسیار مناسب خواهد بود.

نظر شما در مورد رفتن بازی‌ها به سوی سرویس‌های آنلاین چیست؟ این رویکرد را مناسب می‌بینید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها