تاریخ عرضه‌ی بازی Resident Evil Village به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی

Resident Evil 8

به گزارش ساویس‌گیم، دیشب و در جریان مراسم Resident Evil Showcase اطلاعات خوبی ارائه شد. حال ما می‌دانیم که بازی Resident Evil Village در تاریخ 17 اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد بازی نیز تمام کنسول‌های نسل هشت و 9 به جز نینتندو سوئیچ می‌باشد. همچنین این بازی برای PC نیز عرضه خواهد شد. 

همانطور که می‌دانید این بازی هشتمین قسمت اصلی از این فرانچایز محبوب می‌باشد. این بازی همانند RE7 از دوربین اول شخص استفاده می‌کند. داستان این بازی نیز حول شخصیت اتان می‌باشد. پیش از این شایعاتی در مورد عرضه‌ی نسخه‌ی نسل قبلی بازی نیز بود. حال این مورد تأئید شد. خوشبختانه اکنون کاربران PS4 و Xbox One نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

تریلر جدید بازی را در پائین مشاهده کنید. نکته‌ی جالب این تریلر کیفیت بالای بصری بازی می‌باشد. بازی Resident Evil Village برای پلتفرم‌های PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One و PC عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه‌ی این بازی 17 اردیبهشت می‌باشد.

 

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظرتان چیست عزیزان؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها