ثبت اختراع جدید راک استار در زمینه NPC احتمالاً برای پروژه‌های آینده است

راک استار

به گزارش ساویس‌گیم، در طول سال‌ها، راک استار به یک نام بی‌نظیر در صنعت تبدیل شده است. دلیل اصلی آن سری Grand Theft Auto آن‌ها است. که حداقل 4 نسل کنسول را تحت تأثیر قرار داده و بازی را تعریف کرده است. در حالی که بازی‌های آنها بزرگتر و بزرگتر شده‌اند، این به این معنی است که خروجی کلی آن‌ها در این چند سال بسیار کندتر بوده است. تنها عنوان کاملا اصلی منتشر شده Red Dead Redemption 2 و نسخه بازسازی شده Grand Theft Auto 5 است.

یک ثبت اختراع جدید اخیراً کشف شد که در آوریل 2019 توسط این شرکت ثبت شد و در اکتبر سال گذشته رسما منتشر شد. با عنوان “سیستم و روش جهت یابی مجازی در یک محیط بازی”، به نظر می‌رسد هدف آن ایجاد یک سیستم جدید برای NPC ها در بازی است. که توسط محدودیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محدود نمی‌شود. و اساساً به NPC هوش مصنوعی و مسیرهای خود را از طریق فضای ابری ارائه می‌دهد. فناوری شبکه‌ای برای شبیه سازی بهتر یک دنیای مجازی عملکردی و واکنش‌گرای بهتر در اختراع ثبت شده به بهبود بخش چند نفره نیز اشاره شده است.

تصور این اختراعات و پیشرفت‌ها با توجه به نوع بازی‌هایی که راک استار می‌کند، خیلی سخت نیست. این که آیا این مورد برای Grand Theft Auto Online است یا Red Dead یا GTA 6 هنوز مشخص نشده است. همانطور که غالباً در مورد اختراعات جدید بحث می‌شود. این نوع موارد مرتباً ثبت و دوباره بازسازی می‌شوند. بنابراین همچنین ممکن است که این موارد هرگز به نتیجه واقعی نرسند. احتمالاً هر زمان که راک استار محصول اصلی بعدی خود را معرفی کند. ما اطلاعات بیشتر از این اختراع چه ویژگی‌های خاصی را در عمل به بازی‌ها اضافه می‌کند، به دست می‌آوریم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها