پلی‌استیشن 5 سال 2020 کمتر از یک میلیون کنسول در ژاپن فروخته است

پلی‌استیشن 5 PS5

به گزارش ساویس‌گیم، پلی‌استیشن 5 در بسیاری از بازارهای جهانی با موفقیت روبرو شده است. این کنسول در چندین منطقه رکورد زده و تقریباً در همه جا با کمبود مواجه شده است. با این حال، کشوری که در آن بهترین فروش را نداشته است، ژاپن است. این البته تا حدی به سونی مربوط است که تعداد محدودی را برای بازارهای ژاپن ارسال می‌کند. اما با گزارش‌های جدید درباره سونی و برنامه‌های خود از بازار ژاپن (چیزی که سونی آن را انکار می‌کند). این کندی فروش کاملاً مشکل ساز شده است.

در واقع، طبق داده‌های فروش جمع آوری شده توسط فامیتسو (از طریق ResetEra)، در کل سال 2020، سونی کمتر از یک میلیون کنسول پلی‌استیشن در ژاپن فروخته است که فروش پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 را شامل می‌شود. این اولین باری است که سونی از سال 1994 تاکنون کمتر از یک میلیون پلی‌استیشن در ژاپن در طول یک سال به فروش رسانده است. و همچنین نشان دهنده چهارمین سال نزولی متوالی فروش سالانه سونی در این منطقه است.

اخیراً، سونی تولید تمام مدل‌های پلی‌استیشن 4 را به جز یک مدل در ژاپن متوقف کرد. تا خطوط تولید پلی‌استیشن 5 با قدرت بیشتری کار کنند. بنابراین باید منتظر ماند و دید که چگونه این امر بر فروش سخت افزار آن‌ها در منطقه تأثیر می‌گذارد.

نظر شما در مورد این افت فروش سونی در بازارهای ژاپن چیست؟ تصور می‌کنید سونی به کلی بازار ژاپن را از دست داده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها