اطلاعات جدیدی از بازی Destruction AllStars منتشر شد

Destruction AllStars

به گزارش ساویس‌گیم، در ابتدا قرار بود که Destruction AllStars یکی از چندین عنوان هنگام عرضه پلی‌استیشن 5 باشد. اما تا اوایل سال 2021 به تأخیر افتاد. اکنون، با نزدیک شدن به زمان عرضه، شاید بسیاری از خود بپرسند که چه زمانی سونی از تصاویر گیم پلی جدید و جزئیات بازی رونمایی می‌کند. همانطور که انتظار داشتید، به زودی اتفاق خواهد افتاد.

سازنده بازی Destruction AllStars استودیوی Lucid Games اخیراً در توییتر پستی گذاشته و گفته است که در هفته‌های آینده با شروع شمارش معکوس برای راه اندازی بازی، آنها “چیزهای زیادی برای نمایش آماده کرده‌اند”. احتمالاً آن‌ها تصاویر جدید گیم پلی را به نمایش می‌گذارند و از جزئیات جدید رونمایی می‌کنند. با توجه به ماهیت چند نفره بودن بازی، جزئیات مربوط به پشتیبانی و کسب درآمد پس از راه اندازی بسیار مهم خواهد بود.

علاوه بر این ، به نظر می‌رسد یک کلیپ کوتاه مختصر که گیم پلی بازی عنوان اتومبیل رانی آینده را نشان می‌دهد از طریق Share Factory به بیرون درز کرده است. که به تازگی در Reddit ارسال شده است و نگاهی اجمالی از گیم پلی را نشان می‌دهد. این تریلر منتشر شده را در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم تماشا کنید.

بازی Destruction AllStars در تاریخ 21 فوریه مصادف با یکشنبه 3 اسفند، به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود. و همچنین با کیفیت 4K و 60 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد. در دو ماه اول پس از انتشار، به صورت رایگان در دسترس همه مشترکان PlayStation Plus قرار خواهد گرفت.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD 

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها