فهرست بازی‌های ماه ژانویه‌ی ایکس‌باکس گیم‌پس؛ اضافه شدن بازی محبوب فوتبال دوستان

ایکس‌باکس گیم‌پس

به گزارش ساویس‌گیم، مایکروسافت فهرست بازی‌های ماه ژانویه‌ی ایکس‌باکس گیم‌پس را اعلام کرد. بازی‌های بزرگی که قرار است برای کنسول، PC و استریم در دسترس قرار گیرند. مایکروسافت بازی اکشن-نقش‌آفرینی تازه عرضه شده‌ی Torchlight 3 را در کنار PES 21 و عنوان تحسين‌شده‌ی The Little Acre تدارک دیده است. همچنین عنوان مبارزه‌ای ابرقهرمانی خالقان مورتال کامبت یعنی Injustice 2 نیز به این سرویس اشتراکی محبوب اضافه خواهد شد.

باز هم هست. بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس گیم‌پس برای PC مشتمل بر Neoverse که یک عنوان اکشن و roguelite است، What Remains in Edith Finch که یکی از بهترین عناوین ماجراجویی می‌باشد و یک نقش‌آفرینی ژاپنی مستقل به نام YIIK: A Postmodern RPG.

عناوین PES 2021, Injustice 2 و The Little Acre در تاریخ 7 ژانویه مصادف با 18 دی‌ماه دسترس قرار می‌گیرند. این در حالی است که Neoverse, What Remains of Edith Finch, Torchlight 3, و YIIK: A Postmodern RPG یک هفته بعد در تاریخ 25 دی‌ماه در دسترس قرار می‌گیرند.

سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم‌پس در حال حاضر یمه تاز سرویس‌های اشتراکی است. بدون شک این جایگاه را با پشتیبانی مداوم و ارائه‌ی قیمت مناسب به دست آورده است. نظر شما درباره‌ی این سرویس جذاب چیست؟ عناوین این سرویس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها