سالگرد 5 بازی بزرگ در 2021، اقدامات احتمالی توسعه‌دهندگان

سالگرد 5 بازی

به گزارش ساویس‌گیم، علاوه بر مجموعه ای از بازی‌های پیش بینی شده، سال 2021 به عنوان سالگرد تعدادی از بازی‌های قابل توجه به یاد ماندنی تعریف می‌شود. در حالی که لیست بازی‌های عالی که جشن‌های 10، 20، 25 و 30 سالگی آن‌ها درسال 2021 است، طولانی است. تعداد معدودی وجود دارد که از میان آن‌ها سالگرد 5 بازی بسیار قابل توجه‌تر نسبت به سایر بازی‌ها است.  زیرا این بازی‌ها جایگاه خاصی در تکامل صنعت بازی‌های ویدیویی داشته‌اند. مانند بازی Donkey Kong که حس وحال تازه‌ای به بازی‌ها افزود. امسال از ارائه بازی اصلی جدید برای آن‌ها گرفته تا تریلرهای تبلیغاتی، برخی از بزرگترین بازی‌ها دوباره (یا حداقل باید) در کانون توجه قرار بگیرند.

از همه مهمتر، 2021 فرصتی برای شرکت‌های سازنده این بازی‌های مهم است تا آن‌ها را از نو جشن بگیرند. چه با ارائه نسخه‌های ریمستر شده برای کنسول‌های نسل جدید، مجموعه‌ چند بازی در یک بازی یا سایر روش‌ها، روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد.

باید دید دقیقاً توسعه دهندگان یا ناشران این بازی‌ها به طور کلی، چگونه این جشن را برگزار می‌کنند. همانطور که نینتندو در 35 سالگی ماریو در سال گذشته نشان داد. در ادامه به معرفی 5 بازی بزرگ که سالگرد آن‌ها در 2021 است، خواهیم پرداخت همراه ساویس‌گیم باشید.

Donkey Kong

شماره 5 سالگرد بزرگ بازی Donkey Kong (سالگرد 40 سالگی)

همانطور که در اوایل دهه 1980 بازی‌های ویدیویی رونق بسیاری گرفت. یکی از عناوینی که با تصاویر رنگارنگ و جذاب بیشترین طرفدار را داشت، یک بازی ساده در سال 1981 بود. در سال‌های پس از انتشار اولین نسخه بازی، Donkey Kong به یک پایه اصلی برای بازی‌ها تبدیل شد. که پس از آن تعداد بازی‌های متفاوت دیگری از این عنوان ساخته شد. که از جمله معروف‌ترین آن بازی‌ها Donkey Kong Country در سال 1994 است.

40 سال زمان طولانی است، بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم توسعه‌دهندگان بازی و نینتندو برای این بازی بزرگ چه برنامه‌هایی در سال 2021 دارند.

 

The Legend Of Zelda

شماره 4 سالگرد بزرگ بازی The Legend Of Zelda  (سالگرد 35 سالگی)

یک سال پس از جشن 35 سالگی سوپر ماریو، حالا زمان آن فرا رسیده است که زلدا در 35 سالگی میراث ماندگار خود را جشن بگیرد. با توجه به اقدامات سال گذشته نینتندو، این احتمال وجود دارد که بازیکنان شاهد حضور سه گانه بازی‌های Zelda در سوئیچ باشند.

 

Street Fighter 2

شماره 3 سالگرد بزرگ بازی Street Fighter 2  (سالگرد 30 سالگی)

دوره بازی‌های مبارزه‌ای را می‌توان به دو دوره تقسیم کرد: قبل از Street Fighter 2 و بعد از Street Fighter 2. در ابتدا در سال 1991 قبل از انتقال به سوپر نینتندو منتشر شده بود. بازی مبارزه‌ای فوق‌العاده جذاب کپکام همه استانداردها را برای چگونگی ارائه یک بازی مبارزه‌ای تعیین کرد. همچنین نشان داد که یک بازی در این سبک باید چگونه باشد. از شخصیت‌های فراموش نشدنی گرفته تا حرکات منحصر به فردی که در این بازی وجود داشت. از آنجایی که کل ای‌پی‌ها در سالگرد 30 سالگی نسخه اولیه بازی در سال 2018 منتشر شده است. ممکن است کپکام برنامه ریزی زیادی برای دنباله این بازی خود نداشته باشد.

 

Halo

شماره 2 سالگرد بزرگ بازی Halo  (سالگرد 20 سالگی)

از بین تمام بازی‌هایی که در این لیست قرار دارد، شاید تعجب‌آورترین بیست ساله شدن بازی Halo باشد. یک فرانچایز محبوب مایکروسافت که طرفداران زیادی نیز دارد. بازی اول، در سال 2001 نرخ فریم ریت  بازی‌ها را تکامل بخشید. و قدرت مایکروسافت در بازی‌سازی را به نمایش گذاشت.

محتمل ترین اقدامی که ممکن است استودیو توسعه دهند بازی و مایکروسافت برای سالگرد Halo انجام دهد این است که از بازی اصلی یک ریمستر دیگر ارائه دهد. درست همانطور که برای 10 سالگی آن در نوامبر 2011 انجام شد. مسلما این هنوز به قدری جدید است که دیگر نیازی به بازسازی مجدد Halo نیست. با توجه به اینکه دو دهه پیش حق امتیاز مایکروسافت و Xbox اصلی را منجنیق کرد ، اما احترام به نسخه اصلی یک بار دیگر با توجه به سری X ، امری مناسب خواهد بود. مطمئناً ، انتشار Halo: Infinite که مدت ها در انتظار آن بود باید یک جشن به اندازه کافی بزرگ باشد.

 

The Elder Scrolls 5: Skyrim

شماره 1 سالگرد بزرگ بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim (سالگرد 10 سالگی)

در تاریخ 11 نوامبر 2021 یک دهه کامل از انتشار بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim خواهد گذشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بازی، Skyrim بیش از 30 میلیون نسخه در سراسر جهان برای رایانه شخصی و چندین نسل از کنسول‌ها فروخته است. بتسدا، ممکن است صرفاً برای کنسو‌ل‌های نسل جدید سری X و PS5 برنامه‌هایی داشته باشد. با این حال، یک نسخه ریمستر شده از بازی که اشکالات عمده را برطرف کرده و کیفیت تصاویر را با برخی از حالت‌های Skyrim مطابقت دهد، اقدامی عاقلانه خواهد بود.

نظر شما در مورد این بازی‌های خاطره‌انگیز چیست؟ برنامه‌ی سازندگان برای جشن گرفتن سالگرد 5 بازی بزرگ چه خواهد بود؟ نظرات و تجربیات خود از این بازی‌ها را برای ما  بنویسید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها