شرکت CD Projekt RED به اولین محتوای دانلودی سایبرپانک 2077 اشاره می‌کند

سایبرپانک 2077

به گزارش ساویس‌گیم، سازندگان بازی به اولین DLC سایبرپانک 2077 اشاره می‌کنند. چندی پیش گفته بودیم که سازندگان تا زمان عرضه شدن بازی حرفی از محتواهای دانلودی بازی نخواهند زد. حال پس از عرضه شدن بازی، CD Projekt RED اشاراتی به اولین محتوای دانلودی بازی سایبرپانک 2077 می‌کند. البته با توجه به وضعیت بازی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

مسؤل استودیو پیش از این گفته بود که قرار بود قبل از عرضه شدن بازی سایبرپانک 2077 درباره‌ی محتوای آینده صحبت شود، اما بخاطر تأخیرهای پی در پی این مهم به آینده موکول شد. در تیزر جدیدی که ارائه شده است ما شاهد یک کلیپ کوتاه و یک پنجره‌ی عرضه هستیم.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اولین DLC‌ی سایبرپانک 2077 در اوایل 2021 عرضه خواهد شد. متأسفانه اطلاعات بیشتری ارائه نشده است. اما قرار است به زودی اطلاعات تکمیلی در این خصوص ارائه شود.

سایبرپانک 2077

بازی سایبرپانک 2077 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و XBOX One در دسترس است. همچنین کاربران پلتفرم‌ آنلاین گوگل استادیا نیز قادر به تجربه‌ی این عنوان هستند. نسخه‌ی مخصوص کنسول‌های نسل بعدی نیز قرار است در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس عرضه شود. در همین حال کاربران PC می‌توانند از مودهای گوناگون لذت ببرند.

خب دوستان نظرتان در خصوص این بازی چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها