به‌زودی خبرهای جدیدی از Dying Light 2 فرا می‌رسد

Dying Light 2

به گزارش ساویس‌گیم، Dying Light 2 قرار بود یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال 2020 باشد. اما با تأخیر مواجه شد. مشابه خیلی از عناوین دیگر. از زمان تأخیر خوردن بازی تا کنون هیچ اطلاعاتی از بازی منتشر نشده است. اما حال به نظر می‌رسد که این مهم به زودی تغییر خواهد کرد. این که این اتفاق دقیقاً کی خواهد افتاد مشخص نیست. برخی نیز تصور می‌کنند که شرایط استودیوی سازنده مناسب نیست.

به تازگی یکی از افراد بازاریابی تیم از ارائه‌ی اطلاعات جدید در آینده‌ی نزدیک خبر داد. این اطلاعات در خصوص خود بازی و پیشرفت روند توسعه‌ی آن خواهد بود.

بازی Dying Light 2 در چند نمایشی که پشت سر گذاشته است، عنوان جالب و جاه‌طلبی به نظر می‌رسید. این بازی دنباله‌ی یک عنوان زامبی محور پرطرفدار است. این‌که این بازی نیز توان ارائه‌ی کیفیت مشابه را داشته باشد یا خیر، فقط زمان تعيين خواهد کرد. در حال حاضر پنجره‌ی عرضه‌ی بازی نیز مشخص نیست. به محض دریافت اطلاعات جدید شما را با خبر خواهیم ساخت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ مشتاق تجربه‌ی این بازی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها