بازی Star Citizen: Squadron 42 فعلاً نمایش گیم‌پلی نخواهد داشت

Star Citizen: Squadron 42

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Star Citizen: Squadron 42 از جمله معدود عناوینی است که در طی سال‌ها ورد زبان‌ها گشته است. این بازی که با حمایت‌های مالی بازیکنان در حال توسعه است، مدت‌هاست که رنگ عرضه شدن به خود ندیده که هیچ، حتی تاریخ عرضه‌ای نیز ندارد. آخرین برآوردها حاکی از آن بود که هزینه‌ی جمع‌آوری شده برای ساخت این بازی از 200 میلیون دلار گذر کرده است. اما تا کنون حتی بخش تک‌نفره‌ی بازی تحت عنوان Squadron 42 عرضه که نشده هیچ بلکه بتای بازی که برای امسال برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد. این اتفاق موجب نارضایتی و اعتراض فراوان بازیکنان شد که البته به جا بود. در برابر سازندگان تنها به یک جواب غیر مسئولانه بسنده کردند.

حال به نظر آن‌ها تصميم هوشمندانه و حرفه‌ای گرفته‌اند. یا شاید هم تصمیمی بین بد و بدتر. آقای کریس رابرتز کارگردان Star Citizen: Squadron 42 اعلام کرد که Cloud Imperium هیچ نمایش گیم‌پلی و تاریخ عرضه‌ای را اعلام نخواهد کرد تا زمانی که بازی وارد مراحل پایانی ساخت شود.

بیشتر بازی‌ها هیچ اطلاعیه و تبلیغاتی نخواهند داشت تا 12 ماهه یا 6 ماهه‌ی منتهی به عرضه‌، آن زمان تازه شروع به تبلیغات و بازاریابی می‌کنند. اگر ما از الآن اقدام به نمایش Star Citizen: Squadron 42 کنیم، این حرکت دو بدی دارد. یک این‌که کمپین تبلیغاتی ما خیلی طولانی و پر هزینه خواهد شد. دو این‌که با توجه به تک نفره‌ بودن بازی ما نمی‌توانیم نقاط حساس داستانی را به نمایش بگذاریم. و ناچار به نمایش گیم‌پلی بدون اسپویل هستیم، این کار دست ما برای تبلیغات در هنگام عرضه را خواهد بست. و در آن مقطع زمانی چیزی برای نمایش نخواهیم داشت. بنابراين تصمیم بهتر این بود که ما از نمایش جدید صرفنظر کنیم. می‌دانم که این چندان خوشایند بازیکنان نیست ولی درخواستی که دارم این است که به این بازی به چشم یک شگفتانه‌ نگاه کنید. که در هنگام تجربه‌ی آن لذت بیشتری ببرید.

با توجه به انتظار طولانی بازیکنان برای Star Citizen: Squadron 42 این تصمیم خیلی عذاب‌آور خواهد بود. ولی منطقی به نظر می‌رسد. بیایید امیدوار باشیم که دفعه‌ی بعدی که نمایشی از این بازی داشتیم، با عرضه شدن آن فاصله‌ای نداشته باشیم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی Star Citizen: Squadron 42 مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها