بازی NieR: Automata به پرفروش‌ترین بازی استودیوی پلاتینیوم گیمز تبديل شد

NieR: Automata

به گزارش ساویس‌گیم، NieR: Automata عنوانی در سبک اکشن-نقش‌آفرینی محصول 2017 به رکورد فوق‌العاده‌ای دست یافت. این بازی ساخته‌ی پلاتینیوم گیمز و منتشر شده توسط اسکوئرانیکس بود. این عنوان جالب توجه توانست نظر مثبت منتقدان و بازی دوستان را جلب کند. حال به نقل از استودیوی سازنده NieR: Automata موفق به فروش بالای 5 میلیون نسخه‌ای شده است. بدین ترتیب این عنوان تبدیل به پرفروش‌ترین بازی این استودیوی خوش نام ژاپنی شد.

بازی مذکور در سال 2017 برای پلتفرم‌های PC و PS4 عرضه شد. نسخه‌ی ایکس‌باکس وان نیز یک سال بعد عرضه شد. در نهایت نسخه‌ی بازی سال نیز در سال 2019 با تمام الحاقیات عرضه شد. همچنین ما شاهد یک crossover بین این بازی و Final Fantasy XIV بودیم.

اندکی توضیح در خصوص این بازی:

بی انصافی است اگر ساخته‌ی جدید یوکو تارو یعنی NieR: Automata را با دیگر بازی‌های سال 2017 همچون Horizon Zero Down و The Legend of Zelda: Breath of the Wild مقایسه کنیم. با مقایسه‌ی ظاهر کلی این بازی‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که زمین در آینده‌ی دور چقدر بایر و خشک شده است! آن‌هایی که به دنبال یک تجربه‌ی آزادانه و جهان‌باز هستند احتمالاً به کلی نا امید خواهند شد. اما افرادی که به دنبال مخلوطی از هر چیز و تجربه‌ی یک حس منحصر به فرد هستند، حتماً راضی خواهند شد.

شما با تجربه‌ی این بازی احساساتی همچون خوشحالی، غم و نا امیدی را تجربه خواهید کرد. و شاید به این فکر فرو روید که آیا ربات‌ها قادر به درک احساسات هستند یا صرفاً یک ابزار برنامه‌ریزی شده‌اند. بدون شک طرفداران قدیمی یوکو تارو با تجربه‌ی این بازی خشنود خواهند شد. ترکیب سبک داستان سرایی منحصر به فرد یوکو تارو با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و لذت بخش پلاتینیوم گیمز. NieR: Automata شایسته‌ی توجه بیشتری است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها