استودیو The Initiative بازی Perfect Dark جدید را به نمایش گذاشت

Perfect Dark

به گزارش ساویس‌گیم، استودیو The Initiative مایکروسافت که این شرکت در سال 2018 در سانتا مونیکا افتتاح کرد از اولین ساخته خود رونمایی کرد. توسعه جدیدی از سری کلاسیک Perfect Dark این بازی از طریق انتشار تریلری در مراسم The Game Awards رونمایی شد. بازگشتی به سری کلاسیک که شایعات طولانی مدت مبنی بر احیای را Perfect Dark  تأیید می‌کند.

درباره بازی جدید اطلاعات کمی در دسترس است. آیا این یک ریبوت کامل از این مجموعه است یا دنباله نسخه اصلی 2000 است؟ هنوز نمی‌دانیم. آنچه ما می‌دانیم این است که این بازی برای کنسول‌های ایکس‌ باکس و احتمالاً برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. اما هیچ پنجره‌ای برای انتشار بازی هنوز تعیین نشده است. تریلر منتشر شده از این بازی را در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم مشاهده کنید.

در یک پست وبلاگ از دارل گالاگر (Darrell Gallagher)، رئیس استودیوی The Initiative ، می‌خوانیم:

 “با Perfect Dark ، ما در صدد ارائه یک تجربه هیجان‌انگیز یک مامور مخفی در آینده‌ نزدیک ، هستیم.” “ما تیم توسعه بازی Perfect Dark را در The Initiative با آوردن برخی از با استعدادترین بازی سازان از سراسر این صنعت که همه اشتیاق به ساخت داستان‌های جذاب، محیط‌های هیجان‌انگیز و ایجاد تجربه‌های به یاد ماندنی بازی را دارند، ایجاد کرده‌ایم. با پشتیبانی کامل از سوی استودیوی ایکس باکس برای تجربه مجدد یکی از بهترین آی پی‌های محبوب در تاریخ بازی”

دانلود با کیفیت 480 | دانلود با کیفیت 720 | دانلود با کیفیت 1080

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما نسخه پیشین از این آی‌پی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را برای ما در بخش کامنت‌ها بنویسید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها