بازی Cyberpunk 2077 در PC اکنون پرفروش‌ترین بازی در تمام دوران‌هاست

cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، کمتر از نیم هفته پیش، بلیزارد اعلام کرد که جدیدترین بازی World of Warcraft ، Shadowlands، رکورد فروش هنگام عرضه‌ی بازی‌های رایانه‌ای را شکسته است. با فروش 3.7 میلیون واحد در روز، سریعترین بازی رایانه‌ای در تمام دوران شد و توانست رکوردی را که قبلا در اختیار Diablo 3 دیگر محصول Blizzard بود، پشت سر بگذارد. خب، به نظر می‌رسد که این رکورد دو بار سریع پشت سر هم شکسته شده است، Cyberpunk 2077 تاج را از بسته‌ی الحاقی MMORPG محبوب ربود.

اگرچه CD Projekt RED صریحاً این را بیان نکرده است، اما ارقام فروش دیروز آن‌ها نتیجه را نشان می‌دهد. این شرکت لهستانی اعلام کرد که این بازی به لطف تعداد بالای پیش خرید، 8 میلیون نسخه فروخته است. سپس بعد از آن تأیید کردند که 59 درصد از این فروش مربوط به کامپیوتر بوده است. این معادل 4.72 میلیون واحد فروخته شده در روز عرضه می‌باشد. بیش از یک میلیون واحد بیشتر از آنچه Shadowlands در زمان عرضه ثبت کرده است.

به خاطر داشته باشید که این فقط آمار پیش خریدهاست – تعداد کل فروش‌های روز عرضه، که شامل تعداد کل فروش روز عرضه (مجموع پیش‌خرید و فروش) می‌شود، حتی بیشتر خواهد بود. Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای PS4 ، Xbox One ، PC و Stadia در دسترس است. ارتقاء گرافیکی PS5 و Xbox Series X/S در سال 2021 عرضه خواهد شد. رکورد دیگر هنگام عرضه‌ی سایبرپانک، بیش از 1 میلیون بازیکن همزمان در Steam می‌باشد.

خب عزیزان نظر شما چیست؟ این آمار و ارقام را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها