بازگشت جوزف فارس به TGA 2020

it takes two tga 2020

به گزارش ساویس‌گیم، جوزف فارس پس از آن مصاحبه‌ی غیر متعارف با جف کیلی حسابی در کانون توجهات قرار گرفت. این کارگردان خلاق و جوان سابقه‌ی کار بر روی عناوین تحسين‌شده‌ای چون A Way Out و Brothers: A Tale of Two Sons را در کارنامه دارد. جدیدترین ساخته‌ی جوزف و استودیوی Hazelight بازی It Takes Two می‌باشد. این بازی در سبک اکشن سکوبازی و co-op می‌باشد. حال مشخص شده است که بالأخره قرار است از گیم‌پلی این بازی در TGA 2020 رونمایی شود. مراسمی که قرار است 21 آذرماه ساعت 3 بامداد برگزار شود.

داستان It Takes Two پیرامون دختربچه‌ای است که با ساخت عروسک‌هایی هدایت آن‌ها را به بازی‌باز می‌سپارد. با مقایسه‌ی آثار جوزف فارس می‌توان انتظار یک داستان احساسی، درگیرکننده‌ و جذاب را داشت. شایان ذکر است که بازی مذکور قرار است در تاریخ نامشخصی در سال آینده‌ی میلادی و برای پلتفرم‌های نامشخصی عرضه شود. احتمالاً توضیحات تکمیلی در مراسم پیش‌رو ارائه شود.

باید به خدمتتان عرض کنم که مراسم TGA 2020 در حدود 30 دقیقه پیش‌نمایش خواهد داشت که اجرای آن بر عهده‌ی خانم سیدنی گودمن مجری توانمند حوزه‌ی بازی می‌باشد. در خلال این پیش‌نمایش قرار است شاهد رونمایی از 5 بازی باشیم. خود مراسم اصلی نیز در حدود 2 ساعت و نیم به طول خواهد انجامید.

خب عزیزان نظر شما چیست؟ برای تماشای این مراسم هیجان‌زده هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها