سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Manor Lords

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Manor Lords کاور بازی

اربابان عمارت Manor Lords یک بازی استراتژی قرون وسطایی جذاب با عناصر شهرسازی، نبردهای تاکتیکال و روابط اجتماعی اقتصادی پیچیده است. به عنوان یک ارباب قرون وسطایی سرزمین‌های خودتان را فرمانروایی کنید، فصل‌ها می‌آیند و می‌روند، آب و هوا دگرگون می‌شود و شهرها ظهور و سقوط می‌کنند. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Manor Lords را در ساویس‌گیم بخوانید.

بازی Manor Lords یک بازی استراتژیک است که به شما امکان می‌دهد زندگی یک ارباب قرون وسطایی را تجربه نمایید. دهکده ابتدایی خود را به یک شهر شلوغ تبدیل کنید، منابع و زنجیره‌های تولید را مدیریت کنید و زمین‌های خود را از طریق تسخیر و یورش گسترش دهید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Manor Lords

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce 670 GTX یا AMD Radeon R9 285
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-3470 یا AMD FX 6350
  • فضای ذخیره‌سازی: 16 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Manor Lords

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce 1070 GTX یا AMD Radeon RX 5700
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5 4690K یا AMD Ryzen 5 1400
  • فضای ذخیره‌سازی: 16 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

نوشتار مرتبط:  تاریخ عرضه بهترین بازی‌های 2023 

آیا من می‌توانم Manor Lords را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی Manor Lords به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 16 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای Manor Lords استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5-3470 یا AMD FX 6350 را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel Core i5 4690K یا AMD Ryzen 5 1400 عنوان شده است. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی NVIDIA GeForce 670 GTX یا AMD Radeon R9 285 معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از گرافیک NVIDIA GeForce 1070 GTX یا AMD Radeon RX 5700 پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص بازی Manor Lords دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها