سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Scars Above

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Scars Above کاور بازی اسکارز اباو

بازی اسکارز اباو Scars Above یک بازی علمی تخیلی چالش برانگیز با گیم پلی اکشن ادونچر شوتر سوم شخص است که داستان درگیر کننده را به شما ارائه می‌دهد. یک جهان بیگانه اسرارآمیز در انتظار شما است تا آن را کاوش کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Scars Above را در ساویس‌گیم بخوانید.

یک شی بیگانه در مدار زمین قرار می‌گیرد و همه را مبهوت می‌سازد، بشریت نام آن را The Metahedron می‌گذارند و یک تیم نخبه از دانشمندان و مهندسان را برای بررسی ماجرا می‌فرستند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Scars Above

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GTX 670 یا GeForce GTX 1050 یا AMD Radeon HD 7870
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-4440 یا ای ام دی هم سطح
  • فضای ذخیره‌سازی: 18 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Scars Above

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 1070 یا GeForce RTX 2060 یا AMD RX VEGA 56
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-4770k یا ای ام دی هم سطح
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی گان گریو گور Gungrave G.O.R.E 

آیا من می‌توانم Scars Above را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5-4440 یا ای ام دی هم سطح نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Intel Core i7-4770k یا ای ام دی هم سطح را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب بازی Scars Above به میزان 18 گیگابایت است. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک GeForce GTX 670 یا GeForce GTX 1050 یا AMD Radeon HD 7870 را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی Scars Above با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از GeForce GTX 1070 یا GeForce RTX 2060 یا AMD RX VEGA 56 استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 و رم پیشنهادی 16 گیگابایت است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی اسکارز اباو Scars Above دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها