سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wolcen: Lords of Mayhem

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wolcen: Lords of Mayhem کاور بازی ولسن لردز اف می هم

یک بازی هک اند اسلش پویا که شما را محدود به کلاس و شخصیت‌های مختلف نمی‌کند. جهان گسسته و فاسد بازی ولسن لردز اف می هم Wolcen: Lords of Mayhem را کاوش کنید و شخصیت خود را آن‌طور که دوست دارید ارتقاء دهید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wolcen: Lords of Mayhem را در ساویس‌گیم بخوانید.

این بازی هک اند اسلش که یادآور شاهکار دیابلو است را تجربه کنید و رمز و راز جهان آن را کشف کنید. اگر بتوانید از باگ و مشکلات جزئی بازی چشم پوشی کنید قطعاََ تجربه خوبی در انتظار شما خواهد بود. شایان ذکر است که چپتر چهارم بازی تحت عنوان Wolcen: Lords of Mayhem Endgame نیز به تازگی در دسترس قرار گرفته و محتوای جدیدی را به ارمغان آورده است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wolcen: Lords of Mayhem

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پردازنده: Intel Core i5-4570T 2.9 GHz یا AMD FX-6100 3.3 GHz
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti یا AMD Radeon HD 6850
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 18 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Wolcen: Lords of Mayhem

  • سیستم عامل: ویندوز 11
  • پردازنده: Intel Core i7-4770S 3.1 GHz یا AMD FX-8320 3.5 GHz
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 570
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 16 گيگابايت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 18 گیگابایت

 نوشتار مرتبط: سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی دیابلو 4 Diablo 4 

آیا من می‌توانم بازی Wolcen: Lords of Mayhem را اجرا کنم؟

برای حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Wolcen: Lords of Mayhem به یک پردازنده‌ی Intel Core i5-4570T 2.9 GHz یا AMD FX-6100 3.3 GHz نیاز دارید. اما سازندگان پیشنهاد می‌دهند که از پردازنده‌ی Intel Core i7-4770S 3.1 GHz یا AMD FX-8320 3.5 GHz استفاده کنید. ارزان‌ترین کارت گرافیکی که قادر به اجرای بازی ولسن لردز اف می هم Wolcen: Lords of Mayhem است NVIDIA GeForce GTX 560 Ti یا AMD Radeon HD 6850 معرفی شده است. برای داشتن تجربه‌ی بهتر کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 570 پیشنهاد شده است. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 و رم پیشنهادی 16 گیگابایت است. فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای نصب بازی نیز 18 گیگابایت است.

در پایان اگر سؤالی درباره‌ی Wolcen: Lords of Mayhem داشتید لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها