سریع و خشن 10 با درگ عمودی تماشاگران را میخکوب خواهد کرد

سریع و خشن 10 با درگ عمودی تماشاگران را میخکوب خواهد کرد جیسون موموا سریع و خشن 10 fast x

فیلم مورد انتظار فست ایکس سریع و خشن 10 با درگ عمودی تماشاگران را میخکوب خواهد کرد. این فیلم قرار است مجموعه فست اند فیورس را به سطح جدیدی برساند.

لوییس لتریر، کارگردان Fast X سریع و خشن 10، در جدیدترین مصاحبه خود این نوید را به طرفداران داد که با صحنه‌های جذاب، هیجان انگیز و منحصر به فرد مواجه خواهند شد. البته که این صحنه‌ها به پای سکانس F9 سریع و خشن 9 در فضا نمی‌رسند، اما جذاب‌تر از آن خواهند بود. به عنوان مثال فست ایکس قرار است نخستین مسابقه ماشین سواری عمودی را ارائه دهد! در کل فیلم جدید به ریشه‌ها بازگشته است و در نظر دارد صحنه‌های خود را باورپذیر کند و خیلی فضای تخیلی را به تصویر نکشد.

یکی از صحنه‌های جالب تریلر فیلم سریع و خشن 10 برمی‌گردد به صحنه‌ای که در آن یک ماشین از هواپیما پرتاب می‌شود و روی دو ماشین دیگر فرود می‌آید. کارگردان فیلم می‌گوید که این صحنه کاملاً حقیقی است و خبری از جلوه‌های ویژه نیست. همچنين جیسون موموا، ستاره سریع و خشن 10 تأکید کرد که مسابقات خیابانی باز خواهند گشت.

نوشتار مرتبط:  برترین فیلم‌های وین دیزل Vin Diesel در طول تاریخ 

بازیگران فیلم سریع و خشن 10 شامل Jordana Brewster جوردانا بروستر، Michelle Rodriguez میشل رودریگز، Nathalie Emmanuel ناتالی امانوئل، Tyrese Gibson تایریس گیبسون، Chris “Ludacris” Bridges کریس لوداکریس بریجز، Charlize Theron شارلیز ترون، Jason Statham جیسون استاتهام و Sung Kang سانگ کانگ می‌شوند. به علاوه ستاره فیلم مارولز The Marvels بری لارسون Brie Larsons که در نقش تس Tess، دختر یاغی Mr. Nobody’s که به دام و گروهش پیوسته ایفای نقش خواهد کرد.

فیلم Fast X سریع و خشن 10 در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه پخش خواهد شد.

سریع و خشن 10 قرار است پایان‌بخش مجموعه باشد و حتی ممکن است شاهد مرگ برخی از شخصیت‌های اصلی باشیم. نظر شما در خصوص این فیلم چیست؟ برای تماشای فیلم سریع و خشن 10 مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها