تبریک نوروز و تقویم سال 1402

تبریک نوروز و تقویم سال 1402 سال نو مبارک سبزه عید

سلام و خدا قوت ویژه خدمت تمامی خوانندگان عزیز و همراهان همیشگی ساویس‌گیم. امیدواریم سال خوبی را پشت سر گذاشته باشید. طی سال گذشته سعی کردیم بهترین اخبار و مقالات آموزشی و تخصصی را برای شما خوبان فراهم کنیم. البته که حتماً ضعف‌هایی نیز داشته‌ایم و ان‌شاءالله در سال آینده کاستی‌ها را جبران خواهیم کرد. مطابق رسم هر سال ضمن تبریک نوروز یک تقویم ویژه نیز برای شما تدارک دیده‌ایم. تقویم گیمینگ ساویس بازه زمانی عرضه بازی‌های مهم را مشخص کرده و مهم‌ترین بازی ماه را به عنوان پس‌زمینه قرار داده است.

برای دریافت تقویم سال 1402 به لینکی که در آخر مطلب قرار داده‌ایم مراجعه کنید. همچنين اگر هنوز عضو شبکه‌های اجتماعی ساویس‌گیم نشده‌اید، لطفاً هر چه زودتر با حضور گرمتان ما را همراهی کنید.

نوشتار مرتبط:  تاریخ عرضه بهترین بازی‌های 2023 

رزیدنت اویل 4، زلدا 2، استریت فایتر 6، دیابلو 4، مرد عنکبوتی 2 ونوم، فاینال فانتزی 16

شایان ذکر است که ما در ساویس‌گیم برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ایام نوروز تدارک دیده‌ایم. از معرفی بهترین بازی‌ها و فیلم‌ها گرفته تا بررسی بازی‌های بزرگ و مقالات جذاب گیمینگ و سینمایی.

لطفاً نظرات و پیشنهادات خودتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. باری دیگر سال جدید را به شما تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم سال خوبی را در کنار خانواده محترم در پیش داشته باشید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید. و عضو گروه تلگرامی کاربران ساویس‌گیم شوید تا با حرفه‌ای‌ها در ارتباط باشید.

دانلود تقویم سال 1402

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها