سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Need for Speed Unbound

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Need for Speed Unbound کاور بازی نید فور اسپید آنباند

برای برتری و موفقیت مسابقه دهید، و عقب نشینی نکنید. از پلیس‌ها پیشی بگیرید و در مسابقات هفتگی The Grand: مسابقات خیابانی نهایی، شرکت کنید. گاراژ خود را با ماشین‌های سریع و سفارشی پر کنید و خیابان‌ها را به سبک خود پر جنب و جوش کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Need for Speed Unbound را در ساویس‌گیم بخوانید.

دنیا بوم نقاشی شماست – هنر گرافیتی در Need for Speed ​​Unbound با سبک بصری کاملاً جدید و منحصربه‌فردی که عناصر تازه‌ترین هنر خیابانی را با واقعی‌ترین ماشین‌های موجود در تاریخ Need for Speed ​​ترکیب می‌کند، زنده می‌شود. برای بیان مهارت‌های رانندگی خود به یک جعبه ابزار کاملاً جدید از جلوه‌های بصری و صوتی پرانرژی دسترسی داشته باشید، از جمله Burst Nitrous، یک تاکتیک جدید تقویتی که سرعت سرگیجه‌آوری را ارائه می‌دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Need for Speed Unbound

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: RX 570 یا GTX 1050 Ti
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Ryzen 5 2600 یا Core i5-8600
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Need for Speed Unbound

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Radeon RX5700 (8GB) یا GeForce RTX 2070 (8GB)
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Ryzen 5 3600 یا Core i7-8700
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

نوشتار مرتبط:  20 بازی برتر کامپیوتر برای سیستم‌های متوسط و ضعیف 

آیا من می‌توانم Need for Speed Unbound را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Ryzen 5 2600 یا Core i5-8600 نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Ryzen 5 3600 یا Core i7-8700 را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب بازی Need for Speed Unbound به میزان 50 گیگابایت است. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک RX 570 یا GTX 1050 Ti را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی نید فور اسپید آنباند با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از Radeon RX5700 (8GB) یا GeForce RTX 2070 (8GB) استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت است. پردازنده پیشنهادی نیز 16 گیگابایت است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Need for Speed Unbound دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها