بازی مورد انتظار Sports Story اطلاعات جدید دریافت کرد

بازی مورد انتظار Sports Story اطلاعات جدید دریافت کرد کاور بازی اسپورت استوری

بازی مورد انتظار Sports Story اطلاعات جدید دریافت کرد. اکنون بازه زمانی عرضه این بازی جذاب مشخص شده است. کاربران نینتندو سوییچ به‌زودی قادر به تجربه این بازی خواهند بود.

بازی Sports Story دنباله Golf Story است. این بازی ابتدا سال ۲۰۱۹ معرفی شد و قرار بود اواسط ۲۰۲۰ شاهد عرضه آن باشیم. اما Sports Story در ادامه تأخیر خورد و خبری از آن نبود تا همین امروز.

حال مشخص شده است که Sports Story بالأخره قرار است در دسامبر ۲۰۲۲ (آذر-دی) برای نینتندو سوییچ عرضه شود. این بازی ورزشی دربردارنده ورزش‌های تنیس، فوتبال، BMX، مینی گلف، والیبال، کریکت و غیره است.

علاوه بر این‌ها، بازی دارای دانجن، مأموریت و مکانیک‌های شبیه‌ساز زندگی گوناگون است. شما می‌توانید محیط بازی را کاوش کنید. Sports Story دارای ساختمان‌های قابل گشت و گذار، خرابه‌ها و حیات وحش است. با دیگران دوست شوید، برای خودتان دشمن بتراشید یا در دسیسه‌های گوناگون دخیل شوید و جاسوس بازی کنید.

بازی Sports Story توسط Sidebar Games توسعه یافته است. بازی قبلی آن‌ها Golf Story بود که مورد توجه قرار گرفت. آن‌ها مکانیک‌های نقش‌آفرینی را با ورزش‌های مختلف ترکیب می‌کنند تا تجربه‌ای مفرح و لذت‌بخش را به گیمرها ارائه دهند.

تاریخ دقیق عرضه بازی هنوز مشخص نشده است. اما طرفداران Golf Story و کاربران نینتندو سوییچ منتظر اطلاعات جدید از Sports Story باشند. تا دسامبر زمان زیادی باقی نمانده است.

نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ برای تجربه آن مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها