سریال ونزدی آدامز از نتفلیکس دبیرستان تاریک و پیچیده مجموعه را به تصویر می‌کشد

سریال ونزدی آدامز از نتفلیکس دبیرستان تاریک و پیچیده مجموعه را به تصویر می‌کشد سریال wednesday

نتفلیکس سخت در حال آماده کردن سریال اقتباس شده از داستان خانواده آدامز است. محوریت سریال روی شخصیت ونزدی آدامز قرار دارد و دوران دبیرستان او را به تصویر می‌کشد.

نتفلیکس در تاریخ ۱۷ آگوست ۲۰۲۲ در همین راستا یک تیزر کوتاه از سریال را پخش کرد که صحنه‌های کمدی و در عین حال ترسناک آن را به تصویر می‌کشید. فضاسازی خاصی که تماشاگران فیلم اصلی خانواده آدامز را شیفته خود کرده بود.

اکنون که به موعد پخش سریال Wednesday Addams نزدیک می‌شویم، نتفلیکس یک مصاحبه را با کارگردان افسانه‌ای، تیم برتون، تدارک دیده است. در این مصاحبه صحبت از اهمیت متمایز بودن ونزدی آدامز از سایر دانش‌آموزان دبیرستان و فضاسازی Nevermore Academy که همان دبیرستان مورد بحث است به میان می‌آید. کنتراست و رنگ‌بندی ونزدی و اتاق خواب او کاملاً متمایز است. اتاق خواب ونزدی آدامز با یک تار عنکبوت از سایر محیط جدا شده و شاهد رنگبندی سیاه و سفید در کناره‌ها هستیم.

جالب است بدانید که تیم برتون قرار بوده فیلم اصلی خانواده آدامز را در سال ۱۹۹۱ میلادی کارگردانی کند، ولی به دلیل مشغله کاری ناشی از Batman Returns موفق به انجام آن کار نشد و حال مغز متفکر سریال Wednesday است.

مارک اسکراتون، برنامه‌ریز و تهیه کننده سریال ونزدی در خصوص نقش و اثرگذاری تیم برتون این‌گونه می‌گوید:

این کارگردان نمادین بنا دارد که Nevermore Academy به عنوان یک دبیرستان با سابقه و موجه به تصویر کشیده بشود، دبیرستانی با دانش‌آموزان واقعی، درست برخلاف طرح‌های اصلی که Nevermore را با معماری گوتیک و عناصر ماورایی معرفی می‌کردند. سریال ونزدی نیز طبق نظرات ایشان کار شده است.

سریال ونزدی قرار است از کاترین زتا جونز و لوئیس گوزمن به عنوان پدر و مادر ونزدی آدامز استفاده کند. دنباله فرعی خانواده آدامز قرار است در تاریخ ۲ آذر ماه پخش شود. این سریال ۸ قسمتی خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ علاقه‌ای به تماشای این سریال دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها