سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SIGNALIS

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SIGNALIS کاور بازی سیگنالیس

یک تجربه کلاسیک ترسناک بقا در آینده‌ای دیستوپیایی که در آن بشریت راز تاریکی را کشف کرده است. رمز و راز کیهانی را کشف کنید، از موجودات وحشتناک فرار کنید و یک مرکز دولتی فرازمینی را در قالب شخصیت الستر، تکنسین Replika که در جستجوی رویاهای گمشده خود است، بازرسی کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SIGNALIS را در ساویس‌گیم بخوانید.

جستجو برای رویا در دل یک کابوس

از خواب بیدار شوید و دنیایی سوررئال با فناوری رترو را در نقش الستر کاوش کنید، تکنسین Replika که به دنبال شریک گمشده و رویاهای از دست رفته‌اش است. رازهای وحشتناک، معماهای چالش برانگیز، و موجودات کابوس وار را در تجربه‌ای پرتنش و مالیخولیایی از ترس کیهانی و وحشت بقای کلاسیک روانشناختی کشف کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SIGNALIS

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 2 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GeForce GTX 460 یا AMD Radeon HD 6870
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-650, 3.20 GHz یا AMD Phenom II X4 965, 3.2 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 2 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی SIGNALIS

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 4 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 780, 3 GB یا AMD Radeon R9 290X, 4 GB
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 2600
  • فضای ذخیره‌سازی: 2 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Pentiment 

آیا من می‌توانم SIGNALIS را اجرا کنم؟

برای نصب و اجرای بازی سیگنالیس شما به حداقل 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. در صورتی که شما حداقل Nvidia GeForce GTX 460 یا AMD Radeon HD 6870 داشته باشید می‌توانید به راحتی بازی SIGNALIS را اجرا کنید. با این حال برای داشتن تجربه‌ی بهتر استفاده از NVIDIA GeForce GTX 780, 3 GB یا AMD Radeon R9 290X, 4 GB توصیه شده است.

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SIGNALIS شما به حداقل 2 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی Intel Core i5-650, 3.20 GHz یا AMD Phenom II X4 965, 3.2 GHz است و پردازنده‌ی پیشنهادی Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 2600 معرفی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص SIGNALIS دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها