بازی جدید سازندگان Owlboy در Gamescom 2022 معرفی خواهد شد

بازی جدید سازندگان Owlboy در Gamescom 2022 معرفی خواهد شد

پس از این‌که بازی تحسين‌شده‌ی Owlboy را سرانجام بعد از ۹ سال توسعه در سال ۲۰۱۶ عرضه کردند، سازندگان در D-Pad Studio بالأخره آماده‌ی رونمایی از بازی جدید خود شدند. بازی جدید سازندگان Owlboy در Gamescom 2022 معرفی خواهد شد.

مدت‌ها بود که هیچ خبری از سازندگان دوست داشتنی بازی در D-Pad Studio نداشتیم. خوشبختانه حال متوجه شدیم که در طول این سال‌ها علاوه بر پورت Owlboy برای پلتفرم‌های مختلف، روی یک بازی جدید نیز در حال کار بوده‌اند. سازندگان طی پیامی اعلام کردند که بازی جدید آن‌ها در مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. این مراسم به صورت سالیانه در شهر کلن، آلمان برگذار می‌شود. مراسم امسال نیز در حد فاصل ۲ تا ۶ شهریور ماه برگذار خواهد شد.

مشخص نیست که بازی جدید D-Pad Studio در چه سبکی خواهد بود. اما به نظر می‌رسد که باز هم شاهد یک سکوبازی ۲ بعدی رنگارنگ باشیم. امیدواریم در گیمزکام اطلاعات بیش‌تری به اشتراک گذاشته شود و فاصله‌ی چندانی با عرضه‌ی بازی نداشته باشیم.

گیم پلی بازی Owlboy جغد انسان نما در حال پرواز در آسمان آبی

بازی Owlboy برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است. داستان بازی درباره‌ی پرنده‌ای لال به نام Otus است. او سخت تمرین می‌کند تا بتواند به یک جغد بالغ و قدرتمند تبدیل شود. اما همه‌چيز به یک‌باره به هم می‌ریزد. غارتگران به محل زندگی Otus موسوم به Vellie که دهکده‌ای شناور در آسمان است، حمله می‌کنند و چند تن از اهالی را به عنوان گروگان با خود می‌برند. در ادامه Otus با دوست خود Geddy راهی یک سفر ماجراجویانه می‌شوند تا اهالی دهکده را آزاد کنند. همچنین Otus در این مسیر با راز و رمز جغدها بیش‌تر آشنا می‌شود و رشد پیدا می‌کند. اگر هنوز موفق به تجربه‌ی این بازی ارزشمند نشدید، پیشنهاد می‌کنم هر چه زودتر Owlboy را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ برای بازی جدید D-Pad Studio مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها