سرپیچی ویل اسمیت از دستور عوامل اسکار

سرپیچی ویل اسمیت از دستور عوامل اسکار

به گزارش ساویس‌گیم، بدون شک خبر بی احترامی بازیگر بی نزاکت هالیوود یعنی ویل اسمیت به گوشتان خورده است. ماجرای سیلی زدن این بازیگر به کمدین و مجری مراسم اسکار کریس راک حسابی سر و صدا به پا کرد و در ادامه به ابعاد جدید آن خواهیم پرداخت.

ماجرا از این قرار است ویل اسمیت از شوخی نسبتاََ تند کمدین مراسم اسکار یعنی کریس راک با همسرش ناراحت می‌شود و به یک باره روی صحنه می‌رود و به شکل زننده‌ای سیلی محکمی به کمدین می‌زند. در ادامه نیز با الفاظی زننده به کمدین کریس راک توهین می‌کند. و همه‌ی این‌ها در خلال پخش زنده‌ی مراسم اسکار رخ داد. مراسمی که بیننده‌ای میلیونی دارد.

حدود یک ساعت بعد ویل اسمیت باری دیگر روی صحنه می‌رود تا اسکار 94 بهترین بازیگر مرد برای ایفای نقش در فیلم  «شاه ریچارد» را از آن خود کند. پس از دریافت جایزه با صورتی گریان از حضار و تماشگران عذرخواهی می‌کند ولی اسمی از کریس راک که وی را با سیلی مورد عنایت قرار داده بود نمی‌برد.

سرپیچی ویل اسمیت از دستور عوامل اسکار

اخیراََ ویل اسمیت در صفحه‌ی شخصی اینستاگرام از کریس راک عذرخواهی کرد. که احتمالاً به خاطر فشارهای عوامل بوده است. عوامل اسکار نود و چهارم به تازگی اعلام کردند در خلال اجرای مراسم چند باری از ویل اسمیت درخواست کرده‌اند تا مراسم را ترک کند. ولی وی به دستور آن‌ها اهمیتی نداده و سرپیچی کرده است. البته عوامل این را هم عنوان کردند که می‌توانستند اوضاع را جور دیگری مدیریت کنند ولی تصميم عجولانه‌ای نگرفتند. و به مانند بازیگر بی نزاکت هالیوودی رفتار نکرده‌اند.

این بی اخلاقی‌ها باعث تأسف است، تصورش را بکنید به دلیل هر شوخی ریز و درشتی قرار باشد اشخاص به کمدین حمله‌ور شوند! سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. پس از جنبه و خویشتن‌داری چه می‌شود؟

سیلی ویل اسمیت به کریس راک

نظر شما در خصوص این بی اخلاقی بزرگ ویل اسمیت چیست؟ بهتر نبود به جای تعرض و بی احترامی به کمدین، تذکر کوچکی به وی می‌دادند؟ یا اگر جنبه‌ی شوخی ندارند پیش از مراسم با وی هماهنگ می‌کردند که با آن‌ها شوخی نکند؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها