بهترین بازی‌های بتل رویال 2022

بهترین بازی‌های بتل رویال 2022

5 سال گذشته شاهد سیل عناوین بتل رویال بوده‌ایم. پس از درخشش خیره‌کننده‌ی پابجی استودیوهای زیادی به طمع شیر دوشی بازی‌های سطح پائینی را روانه‌ی این سبک کردند. اما خوشبختانه با گذر زمان و شکست مفتضحانه‌ی آن عناوین، هم‌اکنون تنها بهترین‌ها باقی مانده‌اند. در حال حاضر عناوینی همچون Call of Duty: Warzone, Apex Legends و Fortnite بر قله‌ی بتل رویال ایستاده‌اند و پابجی با تغییرات اخیر به‌زودی جایگاه به حق خود را پس خواهد گرفت.

از بین این عناوین وارزون گیم پلی کلاسیک کالاف دیوتی را ارائه می‌دهد. تجربه‌ای که گرچه با باگ و مشکلات فنی همراه است، ولی کماکان برای طرفداران سری لذت‌بخش است. اپکس لجندز نیز یک سیستم به اصطلاح Hero با رویکرد منحصر به فرد را ارائه می‌دهد که بیش از حد پیچیده است و ارتباط برقرار کردن با آن نیاز به حوصله و صرف زمان دارد. و در نهایت در دسترس‌ترین بازی بتل رویال بدون هیچ شکی فورتنایت است. فورتنایت گیم پلی سر راست و در دسترسی دارد ولی فاقد عمق کافی است.

با توجه به این‌که اوقات فراغت ما روز به روز کم‌تر می‌شود، فرصت زیادی برای انجام سرگرمی محبوبمان باقی نمی‌ماند. در نتیجه باید فرصت را غنیمت شمرده و بین عناوین مختلف تنها به یک بتل رویال بسنده کنیم. در ادامه بهترین بازی‌های بتل رویال 2022 را به تفصیل شرح خواهیم داد.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Warzone به علاوه‌ی آموزش 

بهترین بازی‌های بتل رویال 2022 وارزون 2

وارزون

برای طرفداران کالاف دیوتی بدون شک وارزون بهترین بتل رویال 2022 خواهد بود. البته اوضاع به این سادگی هم نخواهد بود و وارزون اخیراََ اعتبار خود را از دست داده است. علیرغم شروع فوق‌العاده، وارزون موفق به ادامه‌ی سیستم live service خود نشد و تمام تمرکز خود را روی فروش اسکین و تجهیزات نمایشی گذاشت. در حقیقت وارزون پس از گذشت 2 سال تنها چند رویداد ساده برگزار کرده است که این موضوع اصلاََ مناسب یک بازی سرویس محور نیست.

ظاهراً برنامه‌ی آن‌ها برای 2022 تغییر خاصی نخواهد کرد و در حال حاضر مشغول برطرف کردن مشکلات نقشه‌ی جدید بازی یعنی Caldera می‌باشند. وارزون در حال حاضر در وضعیت نامتعادلی قرار دارد و به لطف نقشه‌ی جدید پر از باگ و مشکلات فنی گسترده شده است.

تنها راه چاره ارائه‌ی یک دنباله است. و برای همین اواخر 2022 قرار است شاهد وارزون 2 باشیم. وارزون 2 انحصاری کنسول‌های نسل 9 و PC می‌باشد. و این خبر خوبی برای کاربران بازی نخست در کنسول‌های قدیمی نخواهد بود. به هر حال، وارزون 2 قرار است نرخ فریم 120 و بهبودهای گرافیکی گسترده را به ارمغان آورد. باید دید این بازی قادر به حفظ کاربران خود و جذب مخاطبان جدید خواهد بود یا خیر.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Apex Legends به علاوه‌ی آموزش 

بهترین بازی‌های بتل رویال 2022 اپکس لجندز

اپکس لجندز

بازی Apex Legends تا حدودی گان پلی لذت‌بخش وارزون را ارائه می‌دهد. ولی آن را با پیچیدگی‌ها و جزئیات سیستم منحصر به فرد Hero ترکیب کرده است. این بازی بتل رویال با دیگر عناوین اندکی فرق دارد و حرفه‌ای‌تر است. یا عاشق آن خواهید شد و یا پس از چند دست بازی کردن آن را برای همیشه حذف خواهید کرد. هیچ حد وسطی وجود ندارد.

نکته‌ی مثبت این بازی پشتیبانی شگفت‌انگیز Respawn می‌باشد. سازندگان به صورت منظم محتوای جدید به بازی تزریق می‌کنند و تجربه‌ی آن را با نقشه‌ها و شخصیت‌های جدید تازه نگه می‌دارند. افرادی که طرفدار بازی‌های تاکتیکال، چندنفره‌ و Hero هستند، انتخابی بهتر از اپکس لجندز نخواهند داشت.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Fortnite به علاوه‌ی آموزش 

فورتنایت بهترین بتل رویال

فورتنایت

بتل رویالی که 5 سال است بر قله ایستاده. موفقیت فورتنایت اتفاقی نیست. شاید در نگاه نخست فورتنایت بیش از حد ساده به نظر رسد، ولی همین سادگی و در دسترس بودن است که آن را تا این حد محبوب کرده است. حتی افرادی که به عمر خود دسته‌ی بازی دست نگرفته‌اند هم می‌توانند اوقات خوشی را در فورتنایت تجربه کنند. از این حیث فورتنایت عنوان ارزشمندی است. و باعث فراگیرتر شدن هنرصنعت بازی می‌شود.

فورتنایت به صورت هفتگی و گاهاً روزانه به‌روزرسانی می‌شود. تقریباً همیشه محتوای جدید و تازه برای سرگرم شدن در این بازی وجود دارد. و این مهم فورتنایت را به یک بتل رویال ایده‌آل تبدیل کرده است. طرفداران این سبک بازی می‌بایست نگاهی ویژه به فورتنایت داشته باشند. چرا که بدون شک 2022 نیز سال موفقیت آمیزی برای Fortnite خواهد بود.

بازی بتل رویال

نظر شما در این خصوص چیست؟ بازی بتل رویال محبوب شما کدام است؟ علاقه‌ای به بازی‌های چندنفره دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها