یوبیسافت سیاست‌های NFT محور و مبتنی بر بلاک‌چین را ادامه خواهد داد

یوبیسافت سیاست‌های NFT محور و مبتنی بر بلاک‌چین را ادامه خواهد داد

به گزارش ساویس‌گیم، یوبیسافت طی روزهای اخیر حسابی در سرتیتر خبرها قرار داشته است. از حواشی مسائل داخلی گرفته تا موضوعاتی همچون استفاده از NFT.

یوبیسافت اخیراََ استفاده از فناوری بلاک‌چین را در Ghost Recon Breakpoint اعلام کرد و تریلر مربوطه 95% بازخورد منفی دریافت کرد. این تریلر هم‌اکنون از فهرست ویدئوهای شرکت خارج شده ولی برنامه‌ی استفاده از NFT کماکان با قدرت ادامه خواهد داشت.

جالب اینجاست که مدیر مربوطه می‌گوید بازخورد منفی قابل پیش‌بینی بود و این رویه‌ی جدید قرار نیست متوقف شود. این صحبت در حالی است که افراد داخلی یوبیسافت هم نسبت به این رویه‌ی جدید مطمئن نیستند.

S.T.A.L.K.E.R. 2

جا دارد اشاره کنیم مشابه این موضوع برای GSC Game World و S.T.A.L.K.E.R. 2 نیز رخ داد، ولی پس از واکنش منفی طرفداران، کاملاً کنار گذاشته شد. با این حال یوبیسافت همچنان بر تصميم خود پافشاری می‌کند و حتی بخش مربوط به بلاک‌چین را نیز راه‌اندازی کرده است.

بدون شک یوبیسافت در سال‌های اخیر روندی سینوسی را طی کرده است. از طرفی تصمیمات مدیریتی اخیر این شرکت فرانسوی چندان امیدوار کننده نبوده است. باید دید عاقبت این شرکت سرشناس چه روندی را پیش می‌گیرد. و آیا این تصمیمات نابخردانه ادامه‌دار خواهند بود یا خیر!

یوبیسافت سیاست‌های NFT محور و مبتنی بر بلاک‌چین را ادامه خواهد داد

نظر شما در خصوص این تصمیمات یوبیسافت چیست؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها