روند ساخت Forza Horizon 5 به پایان رسید

روند ساخت Forza Horizon 5 به پایان رسید

به گزارش ساویس‌گیم، روند ساخت Forza Horizon 5 به پایان رسید. Playground Games چندین هفته پیش از تاریخ عرضه‌ روند ساخت Forza Horizon 5 را به پایان رساندند و این بازی به اصطلاح گلد شد.

فورزا هورایزون در طول سال‌های اخیر به یکی از نمادهای ایکس باکس بدل شده است. شماره‌های اخیر همگی جزو بهترین‌های سبک مسابقه‌ای بوده‌اند و بازی جدید Playground Games نیز به نظر قرار است جا پای آن‌ها بگذارد.

بازی Forza Horizon 5 نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشته است. سازندگان برای این بازی کشور مکزیک را انتخاب کرده‌اند تا بدین ترتیب صحراهای سوزان این کشور زمین بازی ما شود.

روند ساخت Forza Horizon 5 به پایان رسید

روند ساخت بازی به پایان رسیده است اما سازندگان تا لحظه‌ی آخر به بهبود کیفیت فورزا هورایزون 5 خواهند پرداخت. این بهبودها در قالب به‌روزرسانی روز نخست عرضه قابل دریافت خواهند بود. البته این شیوه چندان جالب نیست. پیش از این سازندگان نسخه‌ی کامل و فوق بهینه را برای عرضه آماده می‌کردند ولی در طول سال‌های اخیر به‌روزرسانی روز نخست به عادت سازندگان تبدیل شده است.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 18 آبان‌ماه برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S, Xbox One و PC عرضه خواهد شد. شما می‌توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فورزا هورایزون 5 روی PC را ملاحظه کنید. ناگفته نماند که سازندگان قول داده‌اند نسخه‌ی ایکس باکس وان فوق‌العاده باشد و یکی از بهترین بازی‌های این کنسول لقب بگیرد. که البته با توجه به کیفیت فوق العاده‌ی فورزا هورایزون 4 و توانایی بالای Playground Games هیچ بعید نیست.

روند ساخت Forza Horizon 5 به پایان رسید

نظر شما در خصوص بازی مورد انتظار فورزا هورایزون 5 چیست؟ برای تجربه‌ی آن مشتاق هستید؟ اگر کاربر ایکس باکس گیم پس می‌باشید، این بازی از روز نخست به رايگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها