بازیگر چینی تبار Shang-Chi مورد خشم مردم چین قرار گرفت

بازیگر چینی تبار Shang-Chi مورد خشم مردم چین قرار گرفت

به گزارش ساویس‌گیم، عنوان جدید مارول یعنی Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به موضوع داغ چینی‌ها بدل شده است. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. که یکی از این دلایل برمی‌گردد به مصاحبه‌ی قدیمی Simu Liu بازیگر نقش اصلی فیلم شانگ چی و افسانه‌ی 10 حلقه. در این مصاحبه او ضمن ارائه‌ی دلایل مهاجرت خانوداه‌شان به کانادا به مردم چین و تاریخچه‌ی این کشور توهین کرد.

ماجرا از این قرار است که تصویری از مصاحبه‌ی سال 2017 بازیگر Shang-Chi در شبکه‌های اجتماعی چین دست به دست شد. در این تصویر مشخص می‌شود که او در خصوص دلایل مهاجرت از چین می‌گوید که پدر و مادرش چین را کشوری جهان سوم و چینی‌ها را قحطی زده عنوان کرده‌اند که از فرط گرسنگی می‌میرند. او می‌گوید پدر و مادرش چین را کشوری بسته خطاب کرده‌اند که مردمش به دنبال رهایی و آزادی هستند.

بازیگر چینی تبار Shang-Chi مورد خشم مردم چین قرار گرفت

بدون شک این اظهارات Simu Liu اصلاََ به مذاق چینی‌های وطن دوست خوش نیامد. چه کسی از این‌که کشورش را جهان سوم و قحطی‌زده خطاب کنند خوشش می‌آید؟ در همین راستا سیل انتقادات روانه‌ی فیلم شانگ چی و بازیگر نقش اصلی آن شد. چینی‌ها Simu Liu را یک بیگانه خطاب کردند و او و خانواده‌اش را از خودشان نمی‌دانند. در نتیجه کشور چین اکران Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings را ممنوع اعلام کرد.

بدون شک ممنوع اعلام شدن اکران فیلم Shang-Chi در بزرگ‌ترین بازار سینمایی جهان خبر خوبی برای مارول و دیزنی نخواهد بود. آن‌ها در نخستین اقدام آن مصاحبه‌ی قدیمی را از روی سایت مرجع حذف کردند و در حال مذاکره با کشور چین هستند. ولی به قول یک روزنامه‌نگار وطن پرست چینی، چطور ما را جهان سوم و قحطی‌زده خطاب می‌کنید و حال به دنبال گرفتن پولمان هستید؟

بازیگر چینی تبار Shang-Chi مورد خشم مردم چین قرار گرفت

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ ظاهراً از این به اصطلاح هنرمندان مزدور و وطن‌فروش در همه جا پیدا می‌شود، نه؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها