بازی Elden Ring به مراتب آسان‌تر خواهد بود

Elden Ring

به گزارش ساویس‌گیم، بازی‌های سری سولزبورن به درجه سختی خود معروف هستند. عناوین بی رحمی که با کوچک‌ترین اشتباه حسابی بازی‌باز را مجازات می‌کنند.

بدون شک این‌گونه بازی‌ها برای طرفداران بازی‌های هک اند اسلش همچون بنده، چندان خوشایند نیستند و اگر بخواهید آن‌ها را به آن شیوه پیش ببرید نیاز به مهارت بالایی خواهید داشت.

همیشه وقتی صحبت از بازی جدید در این مجموعه می‌شود، طرفداران مشتاق می‌شوند که میزان سختی بازی را مطلع شوند. میازاکی در این خصوص گفته است که Elden Ring چالش‌برانگیز خواهد بود. اما نیازی نیست که وحشت کنید.

به عبارتی بازی Elden Ring به دشواری Sekiro: Shadows Die Twice یا Bloodborne نخواهد بود. و چیزی در حدود دارک سولز 3 خواهد بود.

بازی Elden Ring آسان خواهد بود

به نظر می‌رسد که میازاکی در بازی جدید خود درس‌هایی از Breath of the Wild گرفته است. عنوانی که چالش‌برانگیز است اما اگر خود را ارتقاء دهید و مکانیک‌ها را به خاطر آورید، لذت‌بخش خواهد شد.

میازاکی همچنین اشاره‌ای به سیستم ساخت و ساز بازی کرد که عمیق خواهد بود. و اما غولآخرها، شما می‌توانید بسیاری از آن‌ها را دور بزنید و نیازی نیست که حتماً با همه‌ی غولآخرها مبارزه کنید. با این وجود Elden Ring میزبان چالش‌برانگیزترین غولآخرها خواهد بود.

بازی مذکور قرار است در تاریخ 1 بهمن‌ماه روانه‌ی PC, Xbox One, Xbox Series X/S, PS4 و PS5 شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها