تماشا کنید: معرفی بهترین‌های PC Gaming Show 2021

تماشا کنید: معرفی بهترین‌های PC Gaming Show 2021

به گزارش ساویس‌گیم، علاوه بر مراسم Square Enix و Xbox/Bethesda ما دیشب PC Gaming Show 2021 را نیز داشتیم. مراسم سالانه‌ برای عاشقان PC که PC Gamer وظیفه‌ی برگذاری آن را بر عهده دارد. بازی‌های زیادی در این نمایش 90 دقیقه‌ای به تصویر کشیده شدند که احتمالاً از حوصله‌ی شما خارج باشند. بنابراین ما در اینجا به بهترین بازی‌های PC Gaming Show 2021 خواهیم پرداخت و البته ویدئوی کامل مراسم را هم خواهیم گذاشت.

PC Gaming Show 2021 یک نمایش سراسر تبلیغاتی

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

تماشا کنید: معرفی بهترین‌های PC Gaming Show 2021

RAWMEN

Splatoon اما با غذا! در این بازی چندنفره با غذا به سراغ حریفان خود بروید. به هم‌دیگر سوپ پرتاب کنید، تبدیل به کوفته قلقلی شوید روی دونات‌ها بپر بپر کنید. این‌ها توصیفات عجیب این بازی بودند.

 

تماشا کنید: معرفی بهترین‌های PC Gaming Show 2021

THEY ALWAYS RUN

یک هک اند اسلش 2بعدی جذاب. شما یک جهش یافته‌ی 3دست هستید که باید دشمنان را از دم تیغ بگذرانید. گرافیک، موسیقی و انیمیشن‌های بازی شگفت‌انگیز بودند. 

 

FAR: CHANGING TIDES

این بازی شباهت‌های به آثار شاخص هنرصنعت یعنی لیمبو و اینساید دارد. نسخه‌ی اول آن بازی جمع و جوری بود و حال در دنباله‌ی بازی باید با کشتی مسیر خود را پیدا کنید. یک تجربه‌ی آخرالزمانی زیبا انتظار شما را می‌کشد.

 

NEXT SPACE REBELS

یک شبیه‌ساز ساخت سفینه و فضاپیما که خط داستانی جالبی هم دارد.شما باید با هر وسیله‌ای اقدام به ساخت سفینه کنید و آن را شخصی سازی کنید. 

 

تماشا کنید: معرفی بهترین‌های PC Gaming Show 2021

SOULSTICE

نام این بازی در درجه‌ی اول سری سولز را تداعی می‌کند. اما این بازی الهاماتی هم از دیگر عناوین از جمله Devil May Cry و Astral Chain نیز گرفته است. شما در این بازی 2 شخصیت را کنترل خواهید کرد. یکی با قدرت فراانسانی و دیگری با نیروهای جادویی.

 

تماشا کنید: معرفی بهترین‌های PC Gaming Show 2021

LEMNIS GATE

این بازی احتمالاً لقب بهترین نمایش PC Gaming Show 2021 را از آن خود کرده باشد. یک شوتر نوبتی! شما 25 ثانیه زمان خواهید داشت تا اقدامات لازم را انجام دهید و حریف هم در نوبت خود 25 ثانیه زمان دارد. یک بازی عجیب با گیم پلی جذاب که در تاریخ 12 مرداد ماه برای PC و PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One عرضه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ نمایش PC Gaming Show 2021 را چطور دیدید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها