دنباله‌ی بازی Bloodstained: Ritual Of The Night در دست توسعه قرار دارد

دنباله‌ی بازی Bloodstained: Ritual Of The Night در دست توسعه قرار دارد

به گزارش ساویس‌گیم، دنباله‌ی Bloodstained: Ritual Of The Night در دست توسعه قرار دارد. با توجه به موفقیت نسخه‌ی اول، این اتفاق خیلی دور از انتظار نبود.

خالق Bloodstained: Ritual Of The Night کسی نیست جز بازی‌ساز نام آشنا Koji Igarashi، شخصی که سابقه‌ی کار کردن روی عناوین کسلوانیا را در کارنامه دارد. و Bloodstained: Ritual Of The Night هم در حقیقت دنباله‌ی معنوی Castlevania: Symphony of the Night به شمار می‌رود.

بازی مذکور ابتدا توسط کمک‌های مردمی بودجه‌ی ساخت که معادل 5.5 میلیون دلار بود را به دست آورد. در ادامه موفقیت بازی به قدری بالا بود که موجب شد ناشران بزرگ از جمله 505 Games از Koji Igarashi حمایت کنند.

خوشبختانه این بازی توانست نظر مساعد منتقدان و بازی‌بازان را به دست آورد و با گیم پلی لذت‌بخش و هیجان‌انگیز خود فروش خوبی را به دست آورد.

طبیعتاً ساخت دنباله‌ی Bloodstained: Ritual Of The Night اتفاق مثبتی خواهد بود و طرفداران سبک متروییدوانیا حسابی خشنود خواهند شد. همچنین طرفداران فرانچایز کسلوانیا، چرا که نقاط اشتراک این بازی‌ها بسیار است.

باید منتظر ماند و دید رونمایی رسمی از این دنباله کی صورت می‌گیرد. نظر شما چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی دنباله‌ی این بازی مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها