طرفداران از عکس جدید فیلم مورد انتظار Uncharted، راضی نیستند

طرفداران از عکس جدید فیلم مورد انتظار Uncharted، راضی نیستند

به گزارش ساویس‌گیم، فیلم Uncharted پس از سال‌ها کش و قوس فراوان بالأخره قرار است اکران شود. این امری حتمی به شمار می‌رود و حتی فیلم‌برداری آن هم پایان یافته است. برخی از طرفداران هنوز هیچی نشده دل خوشی از این فیلم ندارند.

تام هالند در فیلم Uncharted نقش نیتن دریک را ایفا می‌کند و سالی نیز مارک والبرگ است. طرفداران عکس جدید منتشر شده از فیلم را اصلاََ نپسندیدند. اول از همه این‌که سالی سیبیل معروف خود را ندارد و در ثانی تام هالند اصلاََ مثل نیتن دریک لباس نپوشیده است. نکته‌ی دیگر این‌که این عکس روح Uncharted را در خود ندارد. بیایید صادق باشیم.

البته ناگفته نماند که این فیلم از ابتدا قرار بود برداشتی مستقل باشد. که هم تازه‌واردان را به خود جذب کند و هم طرفداران قدیمی Uncharted را خشنود سازد.

پیش از این نولان نورث از تام هالند تعریف کرده بود و تمجیدهایی هم از مارک والبرگ شنیده بودیم. بنابراین بیایید امیدوار باشیم نسخه‌ی نهایی فیلم Uncharted به بدی این عکس نباشد. و با اثر اقتباسی قابل قبولی طرف باشیم.

نظر شما چیست دوستان؟ برای تماشای این فیلم مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها