طبق شایعات PSVR 2 جدید از ویژگی‌های جذابی بهره‌مند است

psvr

در اوایل سال جاری، سونی تأیید کرد که در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی نسل بعدی برای PS5 است. که مدت کوتاهی پس از آن با معرفی کنترلرهای جدید این هدست دنبال شد. در حالی که ما اطلاعات کاملی در مورد این کنترل کننده‌ها از جمله ویژگی‌هایی مانند تشخیص لمس انگشت، بازخورد لمسی، محرک‌های سازگار و حتی شکل ظاهری آن‌ها جزئیات هدست واقعی بسیار کم هستند. اکنون، گزارش جدید منتشر شده توسط Upload VR، با استناد به منابع آشنا با این محصول جدید PSVR و توسعه آن، جزئیات بالقوه مربوط به آن را فاش کرده است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

طبق این گزارش ، PSVR 2 (یا هرچه سونی در آخر آن را صدا کند) از پشتیبانی کامل 4K برخوردار است. به طور دقیق‌تر، رزولوشن 4000 × 2040 پیکسل ، 2000 × 2040 پیکسل در هر چشم، در مجموع تقریباً 8.16 میلیون پیکسل ارائه می‌دهد. علاوه بر این، همچنین قرار است ردیابی نگاه برای رندر foveted داشته باشد. در حالی که این گزارش همچنین ادعا می‌کند که ردیابی از داخل، با استفاده از دوربین‌های داخلی در هدست برای ردیابی موقعیت کنترل کننده‌ها، ایجاد آزادی حرکت بیشتر برای بازیکن فراهم می‌کند.

جزئیات جذاب PSVR به اندازه کافی عجیب و جذاب است. همچنین ادعا شده است که این هدست با موتوری همراه خواهد بود که به منظور بازخورد لمسی در خود هدست استفاده خواهد شد (علاوه بر پشتیبانی از بازخورد لمسی برای کنترل کننده‌ها). سرانجام، در این گزارش همچنین به صفحه تنظیم لنز و پورت USB Type-C اشاره شده است.

البته این یک گزارش تأیید نشده است. بنابراین این خبر را به عنوان تأیید رسمی در مورد محصول PSVR  در نظر نگیرید. حداقل تا زمانی که چیزی رسمی از سونی بشنویم. اگر به هر حال این امر به درستی ثابت شد، جالب است که ببینید چگونه سونی در پایان با مسئله تصمیم گیری برای یک مدل قیمت گذاری برای هدست مقابله می‌کند. برای مطالب بیشتر در این زمینه با ساویس‌گیم همراه باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها