بازی Division Mobile در راه است؛ اطلاعات جذاب یوبیسافت در این خصوص

بازی Division Mobile در دست ساخت است؛ اطلاعات یوبیسافت در این خصوص

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Division Mobile در دست ساخت است. اما ابتدا برگردیم به عقب. بازی Tom Clancy’s The Division در سال 2016 عرضه شده بود. در آن موقع کاربران موبایل نادیده گرفته شده بودند. چرا که آن زمان کسی از پتانسیل این بازار خبر نداشت. نه خبری از پابجی بود و نه فورتنایت. بازی‌های چندنفره‌ی رقابتی در مقیاس بزرگ جایی در صفحه‌های کوچک نداشتند. حال که همگان پتانسیل این بازار را درک کرده‌اند، یوبیسافت هم تصميم گرفت که سرش بی کلاه نماند. و این شد که امروز با خبر Division Mobile خدمت شما هستیم.

یوبیسافت خبر داد که نسخه‌ی موبایل بازی دیویژن تحت عنوان Division Mobile پس از عرضه شدن The Division Heartland منتشر خواهد شد. بازی مذکور توسط Red Storm studio در حال توسعه است و قرار است یک بازی رایگان باشد. پیش‌بینی شده است که The Division Heartland در حد فاصل 2021 و 2022 برای کنسول‌های خانگی و PC عرضه شود. پس از این رونمایی‌ها واکنش دوستداران یوبیسافت فوق‌العاده بود. به گونه‌ای که فرانسوی‌ها انتظار این استقبال را نداشتند.

در همین راستا شایان ذکر است که بازی Tom Clancy’s The Division 2 یکی از موفق‌ترین عناوین این شرکت فرانسوی بوده است. عنوانی که پس از عرضه در سال 2019 توانسته است به بیش از 40 میلیون بازی‌باز دست پیدا کند. جالب است بدانید که The Division Heartland و Division Mobile تنها برنامه‌های یوبیسافت برای این فرانچایز نیستند. آن‌ها قصد دارند یک رمان و همچنین یک اقتباس سینمایی هم با همکاری نتفیلیکس روانه‌ی بازار کنند.

خالی از لطف نیست که به پیشینه‌ی Red Storm studio هم اشاره‌ای داشته باشیم. این استودیو از دهه‌ی 90 میلادی روی آثار نویسنده‌ی فقید تام کلنسی کار کرده است. The Division Heartland هم قرار است جدیدترین ادعای احترام به این نویسنده‌ی فقید باشد که آثارش در زمینه‌ی رمان‌های نظامی با اقبال روبه‌رو بوده است. اگر علاقمند به تجربه‌ی پیش از موعد این بازی هستید، می‌توانید از هم‌اکنون ثبت‌نام خود را آغاز کنید. اما فعلاً خبری از پیش ثبت‌نام برای Division Mobile نیست. که احتمالاً به این معنی است که با عرضه‌ی این بازی فاصله‌ی بسیاری داریم.

اما اخبار یوبیسافت در خصوص این فرانچایز فقط به دنباله‌های فرعی آن اختصاص نداشت. کاربران Tom Clancy’s The Division 2 می‌توانند انتظار محتوای جدیدی را در ادامه‌ی سال جاری داشته باشند. محتوای جدید به لطف Ubisoft Massive و Ubisoft Bucharest آماده خواهد شد. این محتوای جدید قرار است شامل حالت بازی جدید و همچنین شیوه‌ی جدیدی برای ارتقاء شخصیت‌ها باشد. یوبیسافت از دادن جزئیات بیشتر در این خصوص طفره رفت.

در خصوص اقتباس سینمایی دیویژن همین بس که ستارگانی چون Jake Gyllenhaal و Jessica Chastain در آن ایفای نقش خواهند کرد. سکان هدایت این فیلم هم بر عهده‌ی Rawson Marshall Thurber  می‌باشد. یوبیسافت با انجام این برنامه‌ها قصد دارد که دیویژن را به مخاطبان بالقوه‌ی بیشتری ارائه دهد. ما از سازندگان The Division Heartland خبر داریم که Red Storm studio هستند، اما اطلاعاتی در خصوص Division Mobile ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: پنج فیلم برتر – جیک جیلنهال Jake Gyllenhaal

با توجه به این‌که فرانسوی‌ها اطلاعات خوبی در خصوص نسخه‌ی رایگان و مستقل The Division Heartland ارائه دادند ولی حرفی از Division Mobile به آن صورت نزدند، می‌شود استنباط کرد که هنوز کار جدی روی آن صورت نگرفته است. رمان دیویژن پس از معرفی توجهات زیادی را به خود جلب کرد. چرا که نام تام کلنسی را یدک می‌کشد. نویسنده‌ی فقیدی که افتخارات و جوایز زیادی در حوزه‌ی نویسندگی کسب کرده بود. در خصوص دیویژن موبایل هم همچنین است. یعنی توجهات زیادی را متوجه فرانچایز خواهد کرد. اما به احتمال زیاد برای مخاطبان فعلی چندان دلفریب نباشد. که قطعاً بخاطر محدودیت‌های پلتفرم موبایل خواهد بود.

بازی The Division 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Google Stadia, PC, PS4 و Xbox One در دسترس است.

نظر شما خوبان در این خصوص چیست؟ بخش نظرات از آن شماست.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها