پیش‌بینی فروش بالای گوشی تاشوی آیفون به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی

پیش‌بینی فروش بالای گوشی تاشوی آیفون به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی

به گزارش ساویس‌گیم، بازار گوشی‌های تاشو جای پیشرفت زیادی دارند. شاید یکی از دلایل پیشرفت کند آن‌ها، قیمت‌گذاری بالای آن‌ها باشد. قیمت‌گذاری بالای سامسونگ و سایر رقبا فروش این مدل گوشی‌ها را با مشکل مواجه کرده است. به طوری که حتی غول کره‌ای یعنی سامسونگ نیز نتوانسته است توفیقی در بازار گوشی‌های تاشو به دست آورد. اتفاقی که با ورود اپل و ارائه‌ی گوشی آیفون تاشو، تغییر خواهد کرد.

طبق جدیدترین آمارها سامسونگ تا سال 2020 تنها توانسته است 2.04 میلیون گوشی تاشو روانه‌ی بازار کند. و با همین میزان 73% بازار را از آن خود کرده است. این اعداد و ارقام اما در برابر پیش‌بینی فروش آیفون تاشو اصلاً چشم‌گیر نیستند.

تحلیل‌ها حاکی از آن است که اپل در سال 2023 بین 15 تا 20 میلیون گوشی تاشوی آیفون خواهد فروخت. تحلیل‌گران معتقدند که اپل در برابر سامسونگ دست برتر را خواهد داشت. و این به لطف اکوسیستم قدرتمند آن‌ها می‌باشد. البته این تحلیل‌ها به قیمت احتمالی آیفون تاشو اشاره‌ای نکرده‌اند. چرا که قیمت نقش بسیار مهمی را در موفقیت محصول ایفا خواهد کرد. و در هنگام خرید فاکتور مهمی برای کاربران به شمار خواهد آمد.

البته اپل تا این لحظه حرفی از گوشی تاشوی آیفون نزده است. آن‌ها گفته‌اند که ترجیح می‌دهند به جای تقلید از رقبا به سودآوری توجه داشته باشند. با این حال هیچ بعید نیست که آن‌ها نیز به این بازار قابل توجه ورود پیدا کنند.

نظر شما چیست؟ اپل خواهد توانست در بازار گوشی‌های تاشو حرفی برای گفتن داشته باشد؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها