اطلاعات شگفت‌انگیز آیفون تاشو؛ صفحه نمایش 8 اینچی و فناوری لمسی پیشرفته

اطلاعات شگفت‌انگیز آیفون تاشو؛ صفحه نمایش 8 اینچی و فناوری لمسی پیشرفته

به گزارش ساویس‌گیم، اطلاعات جدیدی در خصوص آیفون تاشو به دست آمده است. این اطلاعات را یک منبع تحلیلی ارائه داده است. طبق این اطلاعات ظاهراً آیفون تاشو از فناوری لمسی جدیدی استفاده می‌کند که تا چند بار تا شدن صفحه نمایش را هم پشتیبانی می‌کند. اما مشتریان بالقوه‌ی این گوشی باید فعلاً منتظر بمانند.

به نقل از این تحلیل‌گر اپل آیفون تاشو را در سال 2023 عرضه خواهد کرد. این مدل صفحه نمایش 8 اینچی با کیفیت QHD+ و از نوع OLED خواهد داشت. به نقل از این تحلیل‌گر سامسونگ نمایشگرهای این آیفون تاشو را به صورت اختصاصی برای اپل طراحی خواهد کرد. اما مشخص نیست که آیا از قلم هوشمند هم پشتیبانی خواهند کرد یا خیر. همچنین اپل برای لمس این نمایشگر از فناوری Silver Nanowire استفاده خواهد کرد. با استفاده از این فناوری آن‌ها در مخارج خود هم صرفه‌جویی خواهند کرد.

نکته‌ی جالب این‌جاست که به نقل از این تحلیل‌گر اپل روی 2 مدل مختلف آیفون تاشو در حال کار است. و هر دوی این مدل‌ها آزمایشات اولیه را پشت سر گذاشته‌اند.

هنوز در خصوص فناوری نمایشگر تاشوی اپل اطلاعاتی در دسترس نیست. آن‌ها می‌توانند از Ceramic Shield استفاده کنند که قابلیت چندین بار باز و بسته شدن را دارند. و یا این‌که مانند مایکروسافت و مدل Surface Duo از نمایشگرهای مجزا استفاده کنند.

نظر شما چیست دوستان؟ آیفون تاشو در بازار موفق خواهد شد؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها